Vriendje voor bello, Omgeving tilburg, rotterdam, Den haag

Gestart door mirandab, oktober 03, 2007, 14:47:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mirandab

Hallo,

Nadat ik een jaar geleden mijn parkietje Bello aangeschaft heb wil ik er nu graag een vriendje voor haar bij hebben voor de uurtjes dat ik studeer. (bello omdat ze mij destijds in de winkel vertelde dat het een mannetje was... niet dus ;))

Bello is een stil popje dat graag in haar kooi zit (het deurtje staat bijna altijd open als ik thuis ben en dat ben ik vrij veel). Echt heel tam is ze niet geworden, ze komt op m'n vinger zitten en eet op een goede dag  uit m'n handen maar meer ook niet. Als vriendje ben ik op zoek naar zowieso een mannetje zodat de kans op vechten kleiner word heb ik begrepen??  Het liefst heb ik er een echt tam vogeltje dat niet meer bang van mensen is bij zodat deze bello misschien een beetje mee trekt.

Ik heb op internet wat rond gekeken op sites als marktplaats maar echt iets "betrouwbaars" vind ik niet naar mijn zin want ik wil graag mijn vogeltje van een betrouwbaar adres!  De plaats maakt niet heel veel uit, ik kom in alle 3 de plaatsen zeer regelmatig.

Ik hoop dat iemand mij, maar vooral Bello kan helpen!

groetjes,
Miranda

Zovie

Wil je hem perse hebben van een fokker? ???
Of van de dierenwinkel kijk is bij de dierenwinkel bij jou in de beurt.
Ga op pad en misschien vind je wel wat  :-*
Groetjes,
Sophie.

mirandab

#2
Hey