Voordelen Van Een Tweede Parkiet.

Gestart door Weepeetje, juli 26, 2005, 18:39:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weepeetje

Hoi!

kunnen jullie mij de voordelen van een tweede parkiet noemen?
Ik zou het echt zo graag willen he...*zucht*

groetjes,

Sabrina

esther

Het grootste voordeel is dat je huidige parkietje er dan een vriendje bij heeft.Je parkietje is niet meer alleen en meestal maakt ze dat erg gelukkig.

Groetjes Esther

Safrena

Hey Sabrina

Inderdaad een voordeel is dat ze niet alleen zijn als jij een hele dag weg bent voor je werk. Dan hebben ze elkaars gezelschap. ;)

Je krijgt dan ook liefde van twee parkietjes en je kunt dubbel genieten van hun gekke kuren en karpirolen die ze samen doen :D
En dat zijn er hele wat hoor op een dag  :P


vele groetjes

Jojo

Het is echt de moeite waard om er een 2e bij te nemen.
Het is echt dubbel- plezier hoor!
ikheb er een 2e bij sinds februari en tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad!!!

Het geeft misschien iets meer rommel en lawaai, maar dat weegt niet op tegen de leuke dingen!

Weepeetje

Ik hoop echt dat mijn vriend accoord gaat hoor. want ik zou het echt heel erg leuk vinden, ik hoop dat hij in gaat zien dat het ook beter is voor W.P. Het liefst zou ik er zo snel mogelijk een bij nemen. liever gisteren dan vandaag, zeggen ze wel eens.:)

Anita & Marisa

Wij hebben nu een logeetje en het is echt geweldig!
Hoe die twee met elkaar omgaan! En dat geklets is ook heeeeerlijk!  ;)
Het is dus echt super gezellig en leuk!

Chantalleke

Hoi Sabrina,

Voor Sjefke is het vandaag de grote dag....hij krijgt er een vriendje bij!  :D Wij hebben ook heel lang getwijfeld. Maar we hebben een paar keer een ander parkietje op bezoek gehad en het was zo ontzettend leuk om te zien hoe die twee samen kletsen, spelen en knuffelen!! Sjef was ook altijd verdrietig als zijn maatje weer naar zijn eigen huis moest.

Misschien dat je iemand kent die zijn parkietje bij je op bezoek wil laten komen zodat je vriend met eigen ogen kan zien hoe lief twee parkietjes samen zijn.

Veel succes en de groetjes aan W.P.

Chantal