Een grasparkieten ster gezocht

Gestart door Safrena, september 28, 2007, 18:41:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Safrena

Hey iedereen

Vandaag hebben we een mailtje ontvangen van een regisseur die werkt voor verschillende omroepen
Die persoon is op zoek naar een grasparkiet om mee te doen in een commercial

Wat moet het parkietje kunnen?

Wel het parkietje moet een telefoongids kunnen (ver-)scheuren met zijn snavel/pootje
De persoon zoekt zo een parkietje zo snel mogelijk
Hoe sneller hoe liever eigenlijk. ;)

Mensen die een parkietje hebben die dat kunnen, kunnen contact opnemen met mij, of Anneke voor het mail adres van desbestreffende persoon

Vele groetjes

Trippy

Sjaak van Liesbeth (Budgie) kan dat goed :D ;D

Frummel is wel makkelijk, ze kan niet wegvliegen, dus geengevaar maar hoe krijg ik haar zover dat ze een telefoongids verscheurd  :P

Sanne

Hey nancy,

De telefoongids verscheuren kan ik ze binnen een avondje wel leren :)
Maarre wat is de bedoeling? moet de parkiet ergens heen voor de opnamen? En voor wat voor soort commercial is het?

Groetjes Sanne

Safrena

Hey Sanne

Dat is eigenlijk wel een goede vraag :D

Ik heb geen idee welk soort commercial het is, en of je parkiet ergens heen moet voor opnamen

Dat ga ik toch nog even navragen, van zodra ik meer weet hou ik jullie op de hoogte

Vele groetjes

Safrena

Hey Sanne

Deze morgen heb ik meer info gehad  ;)

De opnamen zouden al voor komende week zijn.
Het is geen betaalde commercial maar een wedstrijd, de kosten zijn vor de regiseur.
Mocht het beter/makkelijker zijn om de vogel thuis te filmen dan doen ze dat.

Dus mensen die willen, het is echt dringend  ;)
Mensen die echt geinterseerd zijn, mogen altijd contact met me opnemen voor het mail adres van die persoon.

Vele groetjes

Annika

Wij proberen Frummel juist af te leren dat ze, in ons geval de Ikea gids die op de lamp ligt sloopt.
Of het boekje wat ik op het broedblok van Vledder heb liggen zodat er geen parkieten via de opening kunnen in- of uitbreken.

Maar gewoon een gids op tafel leggen en laten verscheuren zal wel niet lukken ben ik bang, ik neem aan dat dat de bedoeling is ???

Groetjes Annika

Caradow

Een telefoongids is meestal op krantenpapier gedrukt, als ze dit slopen, zouden ze wel eens inkt binnen kunnen krijgen....?

Voor alle enthousiastelingen, denk wel even na over mogelijke risico's voor je je aanmeld voor een dergelijk project..

Annika

is het trouwens ook niet bijna onmogelijk om een grasparkiet met poot en snavel te laten scheuren, is dat niet meer iets voor een grotere vogel, zoals papegaai?

Frummel sloopt wel, maar scheurt niet en Caradow heeft zeker een punt, daarom proberen we haar het ook af te leren, maar dat lukt tot dusver nog niet erg (ook andere dingen slopen niet)

Corien

Joey kan als de beste met z'n snavel blaadjes aan vlarden scheuren.. Maar inderdaad, de risico's, en vooral: waar is het? Moet wel een beetje dichtbij zijn natuurlijk..

Caradow

Zoals Safrena al zie, komen ze eventueel bij je thuis...

Corien

M'n kamer is echt geen geschikte plek, geloof mij :-X

lien

lijkt mij leuk is dit de bedoeling ?zo ja mag je mij wel even een pb sturen
groetjes lien en gismo :-*

[verwijderd door de beheerder]

Safrena

Hey Lien

Heb je net een pb gestuurd met het mail adres van die persoon  ;)
Kun je hem nog meer vragen stellen en eventueel afspraken maken

Laat je nog horen of het allemaal in orde komt en hoe het dan geweest is?

Veel succes

Vele groetjes

lien

he hallo allemaal,

Nou de mail + foto is verstuurd, zodra ik iets hoor zal ik het jullie laten weten.  :-*


groetjes
lien

Knorrepot

Een kennis van mij heeft een parkiet die bijna niets anders doet dan scheuren en slopen! Wil graag de betreffende parkiet ter beschikking stellen voor een spotje. Maar hoe nu verder?

Safrena

Hey Knorrepot

Citaat van: Safrena op september 29, 2007, 11:13:33
....
Dus mensen die willen, het is echt dringend  ;)
Mensen die echt geinterseerd zijn, mogen altijd contact met me opnemen voor het mail adres van die persoon.


Vele groetjes

@Lien
Succes ;)

lien

     even een kort berichtje .
nou ik ben al terug gemailt hoor .
hij belt mij morgen . dus dan weet ik meer ,laat jullie zo snel mogelijk weer wat weten

groetjes lien  :-*


safrena ( bedankt)

Joske

Oh wat leuk! ;D
Hou je ons op de hoogte?

Een echte Parkieten Freak Ster!

lien

he hallo iedereen .
nou een laatste updat,
ik ben gebeld en als alles goed gaat komt hij donderdag filmen ;D
ben heel benieuwd hoe dat zal gaan ,hij neemt ook een model mee.
ik meteen zo van ,hoop dat gismo haar leuk vind .
en zo van ze moet niet bang zijn voor vliegende parkieten.
hij meteen vliegt hij los in huis dan,ik ja natuurlijk!
hij weer oke zal vragen of ze ook bang is voor vliegende parkieten?
nou 1 ding staat hier vast ,er kan bij ons een boel maar kortwieken is uitgesloten!!!!!!!!!!!!!!
(hij stelde dit niet voor hoor )
zodra ik meer weet laat ik het weer even horen,ben ook van plan zelf alles te filmen .
weet alleen niet of ik dat ook aan jullie kan laten zien ,heb nog nooit een stukje film op de computer gezet.
maar wie weet vind ik iemand die dit wel kan .
tot zo ver even mijn verhaal  :-*

groetjes van lien .(en de toekomstige ster gismo) hoop dat hij het goed doet


Caradow

En dan is het nog de vraag of gismo wel op commando wil slopen.. met zoveel vreemde mensen
En dan is het nog de vraag of jij wel mag filmen ;)