Geschrokken?

Gestart door au, september 21, 2007, 00:12:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

au

Vanavond heb ik echt iets heel vreemds meegemaakt, met mijn boefjes.

Rond een uur of 8 vloog er iets tegen het raam, het was geen hard geluid ofzo, maar Bungel schrok ervan en vloog verwarrend een rondje door de kamer. Ik was even bang dat hij zelf nog tegen de muur aan zou komen, maar gelukkig belandde hij veilig op de kooi.

Vervolgens hielden Quib (die nog in de kooi zat) en Bungel (op de kooi) zich helemaal stil. Ze bleven allebei helemaal apatisch zitten. Ze reageerde niet op aanspreken en ook bijna niet op aanraken. Ik mocht ze overal aaien, normaal gaat Quib meestal bijten, maar nu vond hij alles goed. Dit heeft bijna een half uur geduurd. Gelukkig zijn ze weer 'tot leven gekomen' ;D Was wel even bang dat Bungel erin zou blijven  :o

Ik vermoed dat er een vogel tegen het raam aan kwam, maar heb buiten niks meer gezien. Kan het zijn dat Quib en Bungel iets gehoord hebben, bv het piepen van een vogeltje? En dat ze daarom zo stil waren? Ze schrikken wel eens vaker (laatst nog van een schilder die opeens voor het raam stond), maar nog nooit heb ik het zo gezien.

Iemand ook wel eens zoiets raars meegemaakt?

Groetjes,
au

Safrena

Hey Au

Het is best mogelijk dat jouw parkietjes door een bepaalde beweging of bepaald geluid van buiten behoorlijk geschrokken zijn.
Gelukkig is alles nu goed met ze

Vele groetjes