volière af!! (+ foto's)

Gestart door chrikske, september 07, 2007, 20:23:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

chrikske

hallo parkietenfreaks ;D

ik heb aan m'n volière een aantal weken hard 8) ;D gewerkt (helemaal zelf, zonder bouwpakket ofzo) en hij is eindelijk af!
ik ga per foto de opbouw van de volière een beetje tonen.  :P


voila het "grondplan" ligt neer (het was wel moeilijk bouwen zo in een 6 hoek) :)

het geraamte van de volière staat !  :Phet nachthok is aan het vorderen

het raampje in het nachthok en het vlieggat naar het nachthok toe zijn ook af, met hier en daar nog wat afwerkingen (zoals het gaas)

hier is hij dan ! een grote stap vooruit maar tussen de vorige foto en deze foto hebben we zo hard doorgewerkt dat we vergeten waren foto's te nemen  ::) ('kvint hem nog niet perfect, de schikking van de speeltjes worden nog bewerkt zoals ook misschien een buxus'je, dus gewoon nog een mooiere inrichting ! ) er zitten voorlopig al 2 grasparkietjes in, de rest komt later.

groetjes christophe

chrikske

 ??? oei .. ik zie de foto's niet .. toen ik een voorbeeld bekeek kwamen ze wel tevoorschijn, nu niet meer. kan iemand mij helpen ?

Ingrid

Zoals je ziet staan kunnen grotere afbeeldingen niet gedeeplinked worden ;). Je zult ze dus eerst moeten uploaden naar je eigen pc en vervolgens als bijlage mee kunnen sturen in je bericht.

Theuno

Of ons even de link naar je mijnalbum.nl geven natuurlijk :)
Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk.

chrikske

aha  ;D

is is nog eens een idee !

hier is de link !

http://www.mijnalbum.nl/Album=WE4834IO

zeg maar wat jullie ervan vinden  ;)

greetz christophe


Siempke


hielkeh

heel mooi gemaakt zeg ;D ;D dat vijvertje erin ziet er ook heel mooi uit ;)

I..ris

Ik vind hem heel erg gaaf !
Heb je die helemaal zelf gemaakt ?
Jee dan ben je heeel erg handig !
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ingsu

Ik vind het echt heel mooi gemaakt! En je parkietjes zien er echt superschattig uit!   :D

parkietengek12

wat een gave voilere ik ga der ook een aken maar je hebt ook mooie vogeltjes zeg !

sara


Kelly

Ik heb de foto's gezien, echt een ontzettend leuke en mooie volière! Wat een ruimte voor twee parkietjes, ze zullen er vast hartstikke blij mee zijn! Echt superknap van je hoor  ;D. Veel plezier toegewenst aan jou en je vogeltjes!

Groetjes.