1e Eitje van Simba & Robin!

Gestart door Sanne, september 06, 2007, 20:16:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Het is geen kritiek, maar gewoon een advies, gebasseerd op ons persoonlijke gevoel. Ik hoop dan ook dat je het ook op die manier opvat.

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

karin v h

Jij bepaalt wat jij het beste vind voor Simba en Robin.

Sanne

Citaat van: Mars op oktober 07, 2007, 23:05:29
Het is geen kritiek, maar gewoon een advies, gebasseerd op ons persoonlijke gevoel. Ik hoop dan ook dat je het ook op die manier opvat.

groeten Marcia

Ja 'k snap dat het een advies is. Dat staat ook in mijn post naar Nancy toe. Maar 'k ga het advies niet opvolgen. Na de zomervakantie ga ik naar het buitenland. Dus voor de zomervakantie wil ik gewoon 2 kansen (en als 't eerste nestje lukt laat ik 't misschien daar welbij), maar ik wil wel twee kansen. Als ik moet wachten totdat ik terug ben uit het buitenland is Simba al 4 jaar oud en dat is behoorlijk oud voor een eerste nestje.

Groetjes Sanne

Meltjuh

4 Jaar is al behoorlijk oud inderdaad. Doe maar gewoon wat je zelf denkt dat het beste is (Doe je toch wel :-X). Het was inderdaad maar een advies ;).

Leg er alleen niet zoveel druk op in januari. Misschien is Simba er pas klaar voor als de dagen langer worden. Ze zal het zeker wel gaan doen (En ik denk nog heel goed ook ;)). Maar misschien niet gelijk. Ik bedoel: wees niet teleurgesteld als het niet gelijk lukt in januari want het komt wel goed :)

Sanne

@Meltjuh: daarom hang ik 't blok ook in januari op want dan heeft ze alle tijd ;)

Groetjes Sanne

roha

Hoi Sanne,

Het gaat me misschien niks aan, maar ik vraag me in dit soort situaties vaak af, waarom wil je persee jonkies hebben?

Hanneke

Sanne

Citaat van: roha op oktober 08, 2007, 13:39:46
Hoi Sanne,

Het gaat me misschien niks aan, maar ik vraag me in dit soort situaties vaak af, waarom wil je persee jonkies hebben?

Hanneke

Sorry dat ik 't zeg... maar  'k vind dat een beetje een domme vraag...
Mensen die denken te weten waarom ik jonkies wil mogen voor mij 't antwoord geven :P

roha

Hey Sanne,

Domme vragen bestaan niet en niet iedereen kan zich in alles inleven. Zeker niet als je iemand en de situatie erom heen niet kent. Ik val je niet aan  en ook niet af. Het is gewoon een vraag die bij mij opkomt na het lezen van je verhaal.
Jammer dat je zo'n reactie geeft, maar ok, doe ik niet moeilijk over.
Ik vind het moeilijk om me voor te stellen waarom je persee kindjes wil van je parkieten.
Het enige wat ik vraag is een antwoord, jammer dat je niet de moeite wil nemen voor een ander om het uit te leggen, terwijl een ander dat wel mag doen.
Je kunt toch zelf wel het waarom beargumenteren?
Door het antwoord wat ik nu van je heb gekregen, krijg ik het idee dat jij haar alleen wilt laten broeden, omdat jij het zo leuk, lief en schattig vindt. (Wat ik persoonlijk geen goed argument vind, zeker niet als er zo'n onnatuurlijke druk achter zit.)
Ik hoop dat je alsnog een antwoord op mijn vraag wilt geven.

Groetjes Hanneke

Mars

Tja Hanneke,

Ik kan me wel heel goed voorstellen dat Sanne wel graag een keertje kleintjes wil van haar schatjes. Ik zou het mooi vinden om dat proces eens mee te maken. Zelfs al is het alleen maar leuk, lief en schattig (en soms erg treurig).

Hoewel ik zelf misschien wel medeschuldige ben, zou ik het erg jammer vinden als dit mooie topic nu verder in heen en weer gekibbel ontaard. Dus misschien kunnen we allemaal weer lief zijn voor elkaar, want ik voel enige wrijving, hier en daar en dat was vast niet de bedoeling?

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Jorijn

(Tijdelijk) slotje op verzoek van Sanne.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com