broedblok

Gestart door ***anita***, september 05, 2007, 13:36:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

***anita***

hoi hoi...
ik heb al 4 maanden een broedblok in de kooi gehangen...
maar ja de broedseizoen is al voorbij,mijn parkieten gingen toch niet in de broedblok ze gingen of gaan alleen op zitten...
mijn vraag is nu mag die broedblok in de kooi blijven hangen want ze vinden het zo fijn om op de broedblok te slapen!!!

bye bye...Much Love Anita :-* :-* :-*

Equal1zer

Een parkiet kweekt eigelijk het hele jaar door. Al raad ik je aan om niet meer dan 2 nestjes te kweken per jaar..

Ik zou hem eigeluk weg halen. En als je volgend jaar ziet dat ze interesse hebben in elkaar hem terug ophangen.

Al kan het eigelijk niet veel kwaad hem te laten hangen.

Caradow

Als je het blok nu laat hangen, kan het zijn dat ze straks wel interesse krijgen om het blok te gebruiken waar het voor bedoelt is. Je hebt als dat gebeurt wel een probleem erbij, omdat je dan het aantal lichturen warmte en luchtvochtigheid moet reguleren.

Je kunt dus beter het blok weghalen en het volgens jaar nog eens proberen.

***anita***

oke...bedankt zijn er nog meningen van de andere???

ilona27

ik sluit me helemaal aan bij caradow, je zal de natuur een handje moeten helpen met lichturen e.d.

ik weet niet of je daar volledig voor wil gaan, ik zou het zelf niet doen in elk geval.

in het voorjaar weer starten en dan kijken wat er gebeurd, en je hebt zelf wat minder zorg om de luchturen e.d.

ilona