Trillend staartje

Gestart door Petr@, augustus 23, 2007, 19:35:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Petr@

Hallo,

Sinds een week heb ik een jonge grasparkiet(Vledder).Blijf nog steeds in z'n kooi ,zou ik ook doen.Maar mijn vraag is nu, hij trilt zo met z'n staartje,zou dat een beetje stress kunnen zijn van de verandering?Hij eet uit z'n bakje,heeft vandaag van een appel geproeft.Eet niet van z'n trosgierst maar ja wat wil ik heb hem pas een week.Ik heb hem ook nog niet zien drinken.Wil hem voor geen goud meer kwijt en dan te bedenken dat ik eerst heel bang was voor vogels.

[verwijderd door de beheerder]
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Kahlan

Hoi Petra,

Een van mijn parkieten heeft ook weleens een trillend staartje als hij wat gestrest is (bv doordat hij erg geschrokken is van een hard geluid of iets dergelijks). Meestal is dit een paar uur later weer over. Het zou volgens mij ook kunnen duiden op ademhalingsmoeilijkheden (zoek maar eens met de zoekfunctie in dit forum) Ik zou zeggen, kijk het even aan, en als je echt denkt dat hij moeilijkheden heeft met ademhaling toch de vogelarts even raadplegen! En drinken doen ze ook echt wel hoor, maar meestal als jij het net niet ziet ;)

Veel plezier met je parkietje :)