vrouwtje of mannetje

Gestart door 1972marloes, augustus 14, 2007, 17:50:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

1972marloes

kan iemand aan de foto,s zien of het een mannetje of vrouwtje is die blauw,geel,witte en grijze toverbal

Siempke

Heb je het over de foto onder je naam in het linkse gedeelte?
Zoja.. nee dan kunnen we het niet zien.

Meschien handig als je een foto maakt van je parkietjes met de neusdop er duidelijk op en hem toevoegt aan het bericht, dat kun je doen door op Extra opties... te klikken en dan een bijlage toe te voegen.

Groetjes.

1972marloes

http://album.parkietenweb.nl/displayimage.php?album=random&cat=10044&pos=-705

geen idee hoe je een foto in een berichtje krijgt
mar hij staat in foto album

alvast bedankt

Siempke

Ik denk...
een mooi popje  ;)

[ weet het niet zeker. ]

Mars

ja hoor, ga er maar vanuit dat je een lief popje hebt!

Groeten marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ingrid

Een popje ;). De neusdop is lichtblauw met wit om de neusgaatjes en dat duidt op een popje.

1972marloes

 ;D ik hoop dat jullie gelijk hebben

met twee vrouwen hoeven we niet bang te zijn voor een heel nageslacht.
en wordt soms wat snafeltje getikt maar de dames zijn rustig tegen elkaar.
Hopelijk worden ze gauw vriendinnen

Safrena

Hey Marloes

Ook mijn mening is een popje ;)

Nou, ook als je een koppeltje hebt, moet je niet bang zijn voor een nestje zolang je ze geen broedgelegenheid geeft
Ik heb een koppeltje, samen met nog mensen hier op het forum en die hebben ook nog nooit kleintjes gehad

Let wel op dat je bij twee popjes nooit een mannetje gaat doen. Met zijn tweeën zal het prima gaan, op af en toe kibbelen na, (heb zelf voor mijn koppeltje, ook altijd twee meisjes samen gehad) maar van zodra je er een mannetje bij gaat doen, kan die vechten worden.

Vele groetjes