help!!!!! help!!!! Parkiet door kat gegrepen

Gestart door tico 68, augustus 13, 2007, 17:30:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

tico 68

  >:( >:( >:( Wie kan mij helpen!!!!!! Onze parkiet 9 maanden oud,supertam en praten als brugman is gisteren gegrepen door een kat zijn gelijk met hem naar de dierenarts gegaan.Dze heeft hem nagekeken,en een desinfecterende zalf gegeven,en antibiotica meegegeven.Hij is nu over de schrik heen maar praat niet.
Heb hem nu bij me en maakt nu nog maar een paar geluidjes.Kan iemand mij vertellen of hij wel weer gaat praten.Denk zelf dat hij mischien in een lichte shocktoestand zit.


Maurice

Sonja

#1
Welkom op het forum Tico.

Wat een schrik dat je parkietje door een kat is gepakt... :o :'(

In ieder geval goed dat je meteen naar de dierenarts bent geweest!

Ik denk dat je je nu nog niet druk moet maken over het feit of je parkietje weer zal gaan praten. Belangrijker is nu dat hij hier weer bovenop gaat komen.

Praten is van later zorg.

Hij is enorm geschrokken, dus het is heel normaal dat hij nu niet praat, geef hem maar zoveel mogelijk rust, en haal hem voorlopig niet uit de kooi. Hij heeft al zijn krachten nodig om op te knappen.

Veel sterkte en beterschap voor je parkietje.

Groetjes, Sonja.

tico 68

Bedankt voor je steun,hij eet en drin kt gelukkig wel.Hij heeft ernorm geluk gehad mensen zaten achter thuis toen dit gebeurde.Hij gaf de kat een schop.Daarna wou de kat het nogmaals proberen toen sprong onze hond ervoor.En beschermde hem.

Sonja

Hoi Maurice,

Begrijp ik het goed, dat het buiten is gebeurd? ???

Hoewel ik me je gevoelens wel voor kan stellen, is de kat uiteindelijk niets kwalijk te nemen, die volgt ook slechts zijn natuur....dus om die nu een schop te geven....

Dat je parkietje eet en drinkt is in ieder geval een goed teken.

Hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop.

Sterkte.

Groetjes, Sonja.