vloerbedeking:o

Gestart door maxim, augustus 12, 2007, 15:58:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

maxim

hoi alemaal ik had nog een klein vraagjewij hebben honden dus sal deparkiet op mijn kamer moete maar op mijn kamer is er vloebedeking ik wou dus vragen of als se poepen het er makelijk kan uit halen of doen se et meestal gwoon op voorwerpen?

ps: de honden kunnen niet naar boven dor de trap

Safrena

Hey Maxim

Welke vloerbedekking heb je op je kamer

Is het om te stofzuigen?
Dan kan ik uit ervaring vertellen dat dit niet zo goed en gezond is, omdat er altijd wel iets achter blijft op de grond, ook veel stof en vuil, en huistofmijt, enz... zelfs met iedere dag stofzuigen

Kan je het ook schoonmaken met water (dweilen)?
Dan hoef je je geen zorgen te maken, deze kun je gewoon goed onderhouden, misschien is het wel een idee om een keer per week een beetje detoll dan in het water te doen, om te onstmetten ;)

Vele groetjes

chico en jacky

hallo
ik heb zelf ook vloerbedekking, en ik heb er niet zo'n last van. Meestal zitten parkieten sowieso al op een voorwerp, en niet op de grond omdat ze zich dan bedreigd kunnen voelen als er iemand aan komt. Maar wanneer het toch gebeurd is het (meestal) geen ramp aangezien je de poepjes gewoon kan oppakken en weggooien. Is het waterige poep om welke reden dan ook, kan je het makkelijk met een doekje en wat schoonmaakmiddel eruit krijgen.

gr
denise

maxim

heel erg bedankt ale2 het is een stofzuig vloer bedenking maar ik hou et altijd super bij omdat ik namelijk haat als er stof is bij me ik ben er niet alergies voor maar ik vind dat niet fijn :dheel erg bedankt alemaal deze topic kan dichtsnelle reacties gehad nogmaals dank