Voor Het Eerst Uit zijn Kooi

Gestart door Hanney, juli 22, 2005, 22:38:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanney

Haai zo als jullie (waarschijnlijk) weten heb k een parkietje die Elmo heet. Eergister vond k dat hij wel even los mocht. Kwam al in de kooi op mijn vinger etc. en wou het gewoon proberen. inderdaad dom maar goed. Het ging goed eerst ging Elmo vliegen en toen lande die op mijn schouder haha en daar bleef die zown uur zitten ofzo k was achter de pc dus maakte k me niet zo druk k liet hem weer op mijn vinger en zette hem weer terug in zijn kooi en sins dien laat k hem even los uit de kooi.. Vond het wel dat jullie dat mochten weten want hij is pas bij mij 3 weken ofzo... dus nog niet zo lang. Maar nu alde goeie kant op. En wat mij ook opvalt is dat hij sóchtend wat minder kwetert is voorheen begon die al om 7 uur te kwetteren en nu om een uur of 10 dus dat is weer mooi mee genomen ;)
maar k zie dat het alweer een lange brief wordt dus k stop maar weer :P

Groetjes, Lianne & Elmo

Andrea

Ik vind het helemaal niet dom van je dat je hem liet vliegen. Je hebt w.s. een goede inschatting gemaakt, want het is toch goed gegaan. Zo zie je maar, met geduld bereik je een hele boel. Leuk is dat he, als het dan helemaal goed gaat, want het is toch altijd spannend (voor parkiet en baasje) zo'n eerste vlucht. Hij is dus ook al helemaal aan jou gewend, want hij kwam tenslotte lang bij je zitten. Ik wens jullie veel plezier samen.
Andrea.

Jorijn

Goed dat het Goed is gegaan :D

Hier zitten ze ook 's avonds of op mijn schouder mee te kijken op het forum of vanaf mijn monitor te kijken, Heel leuk :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Hanney