Nu te bestellen: "Dagboek van een jonge grasparkiet"

Gestart door Chicowen, juli 23, 2007, 21:18:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chicowen

Hallo allemaal!

Eindelijk is het zover! De verhalen van Croky's eerste levensjaar zijn nu in boekvorm te verkrijgen!  ;D
Je kunt de preview van het boek hier bekijken en daar kun je ook het boek bestellen.
Het boek kost €25,35 exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen 5 euro!
Parkieten-Freak heeft besloten dat de opbrengst geheel ten goede komt aan Stichting N.O.P.  ;D

Aangezien de verzendkosten best hoog zijn als je maar 1 boek besteld, is het ook mogelijk om de boeken met een aantal anderen tegelijk te bestellen. Dat kan via dit topic. Je kunt je naam hier opgeven en je adres via pb naar Parkieten-Freak of naar Chicowen sturen.
Aangezien wij het bedrag van tevoren moeten betalen bij het bestellen van de boeken, vragen wij jullie dit bedrag ook van tevoren naar ons over te maken. Dat kan naar onderstaande rekening.



Vermeld hierbij je forumnaam en zet erbij dat het voor het bestellen van het boek is.

Wij bestellen dan een aantal boeken in 1 keer en zodra wij deze ontvangen hebben, versturen wij deze vanaf Nederland met de post.

Wie wil de verhalen van Croky's eerste levensjaar nou niet in zijn/haar boekenkast hebben staan?!?  :-X






snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Meltjuh

Ik wil er zowiezo 1! Wanneer ik kan betalen is alleen nog even afwachten... Aangezien ik student ben en ik net een mooie boete heb betaald (Me hondje liep los :-\)

Idske

Jaaaaaahhh! Leuk!! Ik wil er heeel graag 1 hebben! ;D

Groetjes Idske

Meltjuh: Balen zeg! :o
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Parkieten-Freak

Ik wil er zelf ook nog 1, die ga ik cadeau geven aan de verzorgers van Croky's zusje Twiggy  :)


Chicowen

Ik wil er zelf ook nog eentje, want ik wil van beide versies er eentje hebben.  :-X
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Idske

Vraagje:

Het bedrag wat we moeten overmaken, is dat inclusief de verzendkosten of komt die 5 euro er bij op?

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Corien

Citaat van: Idske op juli 27, 2007, 16:25:10
Vraagje:

Het bedrag wat we moeten overmaken, is dat inclusief de verzendkosten of komt die 5 euro er bij op?

Groetjes Idske
"Het boek kost €25,35 exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen 5 euro!"
komt er dus nog bij!

Jammer dat hij zo duur is, 30 euro vind ik echt te gek voor een boek, hoe mooi het ook is :(

Moppers

Maar als je met meer mensen bestelt worden de verzendkosten per persoon toch lager? Hoe weet je dan nu al dat de verzendkosten 5 euro pp zijn?

Corien

Citaat van: Moppers op juli 29, 2007, 19:53:47
Maar als je met meer mensen bestelt worden de verzendkosten per persoon toch lager? Hoe weet je dan nu al dat de verzendkosten 5 euro pp zijn?
Lijkt me dat dit de prijs is als je 1 boek wilt opsturen ;) En als je dus 2 boeken naar hetzelfde adres stuurd, wordt het 2,50 p.p. maar dat ligt er ook net aan hoe zwaar het wordt, en of het dan duurder wordt. Nou, laten we het er op houden dat 5 euro voor 1 boek is, en ik voor de rest niet weet hoe zwaar de boeken zijn etc. (Lijkt me niet dat ze door de brievenbus kunnen, dan waren de verzendkosten lager).
Snapt iemand het nog? ::) :P

Parkieten-Freak

#9
Citaat van: Corien op juli 29, 2007, 20:20:54
Lijkt me dat dit de prijs is als je 1 boek wilt opsturen ;) En als je dus 2 boeken naar hetzelfde adres stuurd, wordt het 2,50 p.p. maar dat ligt er ook net aan hoe zwaar het wordt, en of het dan duurder wordt. Nou, laten we het er op houden dat 5 euro voor 1 boek is, en ik voor de rest niet weet hoe zwaar de boeken zijn etc. (Lijkt me niet dat ze door de brievenbus kunnen, dan waren de verzendkosten lager).
Snapt iemand het nog? ::) :P

Ja, ik snap het nog. :)
Nog even voor alle duidelijkheid: we weten niet hoeveel portokosten berekend zullen worden vanuit de USA als we (zeg maar) 15 boeken bestellen.
We weten wel wat het kost om 4 boeken te bestellen, want dat is reeds gebeurd.
We weten ook hoeveel porto er in 0031 en 0032 op het pakketje moet als we het al brievenbuspost in een luchtkussentjes enveloppe verzenden.

Mocht het zo zijn dat de portkosten door ons te hoog geschat zijn, dan krijgt iedereen gewoon het teveel betaalde geld terug (tegelijk met het boek).

@Corien:
Het boek is duur, ik weet het. De kleine winst komt echter helemaal ten goede aan het NOP en ik moet je eerlijk zeggen: het boek is wel een plaatje hoor. :D


Moppers

CiteerWe weten ook hoeveel porto er in 0031 en 0032 op het pakketje moet als we het al brievenbuspost in een luchtkussentjes enveloppe verzenden.
En als je er een extra velletje luchtkussentjesplastic bij doet?  :P (pang pang pang pang pang pang!)

Ik ga zeer binnenkort eens even kijken hoe het met mijn financiën staat. Als die het toelaten, maak ik het geld over (en dan stuur ik ook een pbtje ter bevestiging).

-joepiie-

#11
heeee!
ik lees nu pas alles over dat boek..
echt stoer man! gefeliciteerd anneke!
maar hoe lang blijft dit nog, want ik weet niet zo gauw waar ik op dit moment het geld vandaan moet halen...
of komt het ook nog in de winkel???
groetjes!