stinkt!

Gestart door ***anita***, juli 18, 2007, 16:37:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

***anita***

hoi hoi...
ik had een vraag...
mijn kromsnaveltje stinken heel erg
eerst was dat niet zo maar nu wel ???
als ik ze wel kussen :P sinkt hij heel erg ik weet niet of dat bij alle grasparkieten is of niet...
zo niet...is hij ziek en wat moet ik doen ? maar de dierenarts? ???

help me please :( :( :(

much love Anita :-*

Parkieten-Freak

Je parkietje is niet ziek, dit is gewoon normale lichaamsgeur wat je ruikt en het ruikt een beetje ranzig.
Persoonlijk vind ik parkieten niet stinken, ik hou wel van dat geurtje. :)


Pe0Pe

Heey

In het begin vond ik het ook niet lekker ruiken! maar nu ik al een tijdje de parkietjes ben ik er aan gewend en vind ik het niet meer stinken

Groetjes Peter

Safrena

Een grasparkietje stinken  :o
Fretten, daar kan je van zeggen dat ze een stinkende geur over zich hebben, maar grasparkietjes  ???

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit iets speciaal geroken heb bij mijn diertjes.
Ik heb echt nog nooit gehad van he jij stinkt of ruikt niet lekker.

Misschien komt dit gewoon zo omdat ik daar niet oplet, maar ik ruik totaal niks aan mijn diertjes, behalve als ze in bad geweest zijn hihihi.

Ieder huisdier heeft zijn eigen geur, maar dat moet je er voor lief bij nemen.

Vele groetjes

roha

Ik vind parkieten lekker ruiken, mmm :)

Mijn moppie

Mijn vogel ruikt ook niet! Van mijn vorige parkieten kan ik het me ook niet herrineren  ;)
Inderdaad wat hierboven geschreven werd van als hij aan het badderen is geweest dan ruik je hem wel een beetje maar stinken nee ???

DarkWolf

#6
Van tijd tot tijd ruikt Falkor ook, de ene keer al wat beter dan de andere keer :P Maar stinken, nee nog niet gemerkt


-edit- Ik lees net dat je ergens vroeg of je deo kon gebruiken tegen de reuk. Dat zou ik dus helemaal niet doen, al die dampen..Dan ben je parkiet zo kwijt.
En nja, als je er zoveel last van hebt kun je je parkieten mss beter weg doen. Of neem eens een ander dier, dan weet je meteen het verschil tussen een reuk en stinken :P

Siempke

IK vind ze ook niet stinken, ze ruiken juist lekker ;) .
[ kan ook aan mij liggen ]
Maar ik vind zowat geen 1 huisdier stinken dus... :P

Gr. Simone

Monique8736

M'n broer zei het toevallig ook laatst,dat er zo'n specifieke geur aan de parkieten zit.Ikzelf ruik het absoluut niet,teminste,ik vind het niet stinken.Ik denk dat het het totaal plaatje is,de bodembedekking,met de geur van de parkieten samen.Als het echt stinkt,dan maak je de parkietjes gewoon niet goed/vaak genoeg schoon  ???

Deo op een parkiet spuiten..ik denk het er hetzelfde over als Caradow,ik denk dat ik daar maar niets op ga zeggen.. :-\


Corien

Elke parkiet heeft een ander geurtje, Joey ruik ik ook weleens. Soms ruikt hij een beetje naar mind, en soms naar.. duffe mint, da's dan weer wat minder lekker :P maar parkietjes hebben zeker een geur, maar dat hoeft inderdaad niet iedereen te merken.

***anita***

eerlijk gezegt vindt ik ze ook niet stinken ze ruiken best lekker mijn zus vindt dat stinken...... ;D

Annika

Citaat van: ***anita*** op juli 18, 2007, 16:37:15
als ik ze wel kussen :P sinkt hij heel erg ik weet niet of dat bij alle grasparkieten is of niet...

hier begrijp ik uit dat jij ze toch vind stinken?  ::)

***anita***

oké ik snap er ook niks van als ze nat zijn en als ik ze kus dan stinken ze ;)
maar als ik ze gewoon kus ruiken ze lekker ;D

DarkWolf

Tis natuurlijk wel iets persoonlijk he, of je vind dat iets stinkt of niet.
Een nat dier ruikt anders...Ik denk dat veel mensen een natte hond echt walgelijk vinden ruiken maar ik hou er van :)

Parkieten-Freak

Nou, ik denk dat alles nu wel gezegd is over parkietenluchtjes.
Ik doe deze maar dicht.


Caradow

Je hebt een sticky gemaakt, in plaats van slotje ;)

Parkieten-Freak

Aha. Nog sticky ook nog....
Nou gaat ie echt dicht.
*klik*