3 nestjes achter elkaar...

Gestart door Susanne32, juli 16, 2007, 20:14:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Siempke

 :o Wat erg dat ze is overleden  :( Net nu het wat beter ging :( ..
Helaas heeft ze het niet gehaald, ondanks dat jij zo je best hebt gedaan.

Hopelijk komen jij & Pipo er een beetje over heen, en blijft belle voortbestaan in een speciaal plekje in je hart .

Groetjes Simone,

[ Ik vraag me altijd af als er een dier
dood gaat, denk ik altijd.. Waarom hem/haar nou net  :( en niet iemand anders  :( , niet dat ik iemand anders het gun hoor, maar gewoon dat net "JOU" beessie dan is  :(  ]

Susanne32

Dank jullie voor alle warme reacties... Aan de ene kant hartverwarmend en aan de andere kant erg emotioneel... Heel fijn dat er zoveel mensen zijn die dit topic hebben gevolgd en hun medeleven tonen.

Ik had een heel ander einde verwacht en had gehoopt jullie morgen te kunnen informeren dat Belle weer thuis was en dat ze het goed maakte. De harde werkelijkheid is helaas anders.

Belle zal zeker rust vinden tussen de vlinders, daar ben ik van overtuigd. Toen ik vanmorgen naar m'n werk fietste, heb ik een vlinder die niet meer kon vliegen, van het asfalt gehaald en op een blad gelegd. Nadat ik hoorde dat Belle was overleden (vanmorgen), moest ik gelijk terugdenken aan die vlinder...

We gaan Belle straks begraven in de buurt van haar 1e mannetje (2e Pipo) en mijn andere 2 parkieten (1e Pipo en Pico). We zullen een zonnebloem op haar grafje leggen.

Nogmaals bedankt voor jullie fijne reacties...


Caradow

Jee Susanne...

Dit had ik ook zeker niet verwacht. Zoals ik al eerder zei, ik heb haar vrijdag zelf nog gezien op de praktijk en ze was echt heel erg levendig. De VA benadrukte juist nog dat het tegen haar eigen verwachting in ineens zo veel beter ging met Belle en dat ze er van overtuigd was dat ze het wel zou gaan halen. Het pootje bleef onzeker, maar verder zou ze het zeker gaan redden. De eigenwijze duvel die ze niet aan de pellets kreeg ;)

Heel veel sterkte met het verlies van supermama..

Liefs, Renate en de bende

Corien

Jeetje! Ze zag er nog zo goed uit :o Alsof er geen vuiltje aan de lucht was.. Vreselijk voor Pipo zeg; die snapt het niet meer.. Ze waren écht op elkaar gesteld :'( Veel sterkte ermee :(

Sonja

Hoi Susanne,

Wat vreselijk erg dat Belle er plotseling niet meer is, juist nu het beter met haar leek te gaan.... :(
En die arme Pipo die ineens zijn vrouwtje moet missen... :(

Heel veel sterkte voor jou en Pipo om dit verlies een plaatsje te geven....

Groetjes, Sonja.

Idske

Hey Suzanne,

Wat erg dat Belle is overleden! :'(

Heel erg veel sterkte voor jou en Pipo gewenst!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Mars

Jeetje Suzanne, wat erg. Zoals ik al eerder schreef: het lijkt een thriller te worden en dat is het geworden.
Ik kan je vertellen dat ik niet van thrillers houd.

Heel veel sterkte met het verlies van je schatje, neem het jezelf niet kwalijk. Je hebt gedaan wat je kon.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

paooltje

He Suzanne,

Heel veel sterkte met het verlies van Belle.

Liefs, Paola

Stijn

Hallo,

Suzzane heel veel sterkte en veel geluk.

Stijn Dodo en Koko

Fenixjuh

Heel veel sterkte Suzanne, ik vind het echt verschrikkelijk dat dit gebeurd is  :( Dat Belle maar een mooi plaatsje mag krijgen in jouw en Pipo's hart.

Sara

Wat vreselijk dit! Dit is echt het laatste dat ik verwacht had. :(
Heel veel sterkte voor zowel jou als voor de parkietenvriendjes van Belle.
Ik hoop dat jullie toch wat troost kunnen vinden bij elkaar en
bij het idee dat Belle bij/aan jou toch een supergoede thuis en een geweldig baasje had.

Veel sterkte en vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Susanne32

#51
Nogmaals bedankt voor jullie fijne reacties.

We hebben Belle dinsdagochtend bij de opkomende zon in de vlindertuin begraven met de 4 bevruchte eitjes die ook geen kans meer maakten, omdat ze al een paar dagen niet bebroed waren geweest (de 3 eitjes die onbevrucht waren, had de dierenarts weggehaald). Ze ligt daar heel rustig, in de buurt van haar 1e mannetje, Pipo 2.

Belle was een prachtige vogel en geweldige moeder voor al haar kinderen: Pipo Jr. 1 (overleden), Queeny (overleden), Bello & Bruno, Astronaut & Azul, Sammie, Kiwi 1 (weggevlogen), Joepie, Pipo Jr. 2, Kiwi 2, Suske & Wiske, Kiwi 3, Luna, Eunice, Iggy, Lila en 'Macho'...

Lieve Belle: We zullen je nooit vergeten.

Wat mij betreft mag er een slotje op dit topic...

Ingrid

Op verzoek van Susanne krijgt dit topic een slotje *KLIK*