speelgoed

Gestart door moonlight, juli 15, 2007, 13:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

moonlight

Hallo allemaal,
Ik ben in blijde verwachting van een grasparkiet, moet nog wachten tot hij alleen kan eten.
Ik heb hier al veel gegrasduind om zoveel mogelijk info te krijgen want ik wil het wel goed doen natuurlijk  :)
Nu is mijn vraag, ik wil het beestje natuurlijk verwennen met speelgoed, maar heb geen idee welk goed of slecht is, waar zijn ze vooral in geïnteresseerd?
We zijn al naar een dierenwinkel geweest, maar ik zie door het bos de bomen niet meer, we kunnen toch niet alles kopen wat er is.
Later krijgt hij wel een boom of speelplaatsje, het is vooral om het nu te entertainen, nu alles nog nieuw en onwennig is.
Iemand een idee?

Sonja

Hoi Moonlight,

Welkom op het forum. :)

Wat leuk dat je straks ook een grasparkietje hebt. ;)

Van welk speelgoed ze houden is een beetje verschillend per parkietje, het is een kwestie van uitproberen.
Veel parkietjes houden van tralieballetjes, en ook een spiegeltje valt meestal wel in de smaak. Belletjes doen het ook goed. ;)
Veel parkietjes zitten ook graag op een schommeltje, vaak is het ook een favoriet slaapplaatsje.

Hierbij nog een link met ideetjes voor alternatief speelgoed:
http://parkietenfreak.nl/a-speelgoed.php

Dus gewoon een aantal verschillende speeltjes aanschaffen, op die manier kom je er op den duur achter wat jouw parkietje het meest aanspreekt.

Groetjes, en veel plezier straks met je kleine parkietenvriendje!

Sonja.