gaat mijn parkiet broeden?

Gestart door ***anita***, juli 12, 2007, 16:40:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

***anita***

hallo ik had een paar vragen...
ik zat vandaag tv te kijken en ik zag dat het niet zo goed ging met mijn parkiet...
zij zat op de broedblok en (zij sliep niet maar zij had wel zijn ogen dicht) zij lag op zijn vleugel ik weet niet of jullie het snappen of niet want hett is eigelijk wel een beetje moeilijk om het uit te leggen...
maar mijn vraag is nougaat ze broeden want mijn moeder zegt heel misschien want zijn parkiet die ze vroeger had was ook zo...

much love Anita  :-*

ashley

hallo,

anita kan het soms iets duidelijkerk want snap er eerlijk gezegd niet zoveel van.
want als een parkiet gaat broeden gaat ze juist elke keer in het broedhok.

groetjes ashley

Parkieten-Freak

#2
Ik snap er ook niets van.
Graag je vraag in duidelijke taal stellen ***anita***, want hier kunnen we niets mee.
Het moet hier geen zoekplaatje worden.


***anita***

nee kijk ik bedoel : ...
mijn parkiet die doet de hele dag zijn ogen dicht maar slaapt niet...
en eerst luste ze de eikrachtvoer niet maar nu wel en mijn moeder had zelf een parkiet en die was ook zo geworden en over een week legde ze zijn eerste ei...
maar mijn moeder weet het niet zeker dus ik wilde vragen of jullie weten of ze gaat broeden of niet...
zo niet hoe kan ik dan weten of die wel gaat broeden of niet?

ik hoop dat jullie nu snappen wat ik bedoel ;)

much love Anita :-*

Caradow

Wanneer je parkietje op HAAR zij bovenop het broedblok ligt, met haar ogen dicht, dan klinkt het mij eerder in de oren alsof er iets anders aan de hand is. Hoe zit ze er verder bij, is ze nog wel aktief, zit ze bol, eet ze normaal goed, of eet ze buitensporig veel ineens...


(wanneer je over iets van een vrouwleijk persoon of parkiet verteld, heb je het over HAAR en niet over zijn...)

***anita***

#5
ze zit op de blok en speelt goed...
en eet/drinkt goed alleen ze is pas geleden in de rui geweest maar als ik nu in de kooi kijk liggen de veren van haar in de kooi...

Much love Anita :-*

hier kan OOK een slotje er op ;)