Nieuw baasje voor Pino en Vogel gezocht!

Gestart door Lisadepisa, juli 09, 2007, 11:20:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lisadepisa

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden al een berichtje geplaatst over Pino. Ik heb nu besloten om voor Pino en Vogel samen een nieuw baasje te zoeken. Ze maken te veel herrie voor mijn kleine kamer en de buren, en het lijkt me beter dat ze samen blijven.

Pino is bijna 1,5 en een man. Hij is niet supertam en een beetje schrikachtig, vanwege een paar traumatische ervaringen met Vogel toen hij nog klein was. Hij komt wel bij je zitten, op je hoofd en op je armen, vooral als je een boterham hebt. Ik denk dat hij met wat geduld nog wel tam zal worden, hij is wel in je geïnteresseerd. Omdat hij wat schrikachtig is, lijkt me het het beste als zijn nieuwe baasje wat ouder is en al ervaring met parkieten heeft. En als het even kan moet hij veel los kunnen vliegen, want dat is hij gewend. Verder is het een vrolijk en brutaal vogeltje! Op de foto is hij nog wat jonger, maar hij ziet er hetzelfde uit.

Vogel is een eigenwijze pop. Ze is minder actief en zit liever in haar kooi te pruttelen :) Ze wil wel graag aandacht, maar ze is niet zo knuffelig. Vooral als het donker is moet je haar met rust laten. Ook Vogel komt graag bij je zitten, op je hoofd en armen, als je een boterham of iets anders lekkers hebt. Ze is bijna 2 jaar oud en groen met geel.
Ze zijn allebei gezond en nog nooit ziek geweest.

Ik woon zelf in Groningen, en heb het liefst dat ze een beetje in de buurt blijven. Nijmegen en omgeving is ook prima. Ik hoop dat iemand plaats heeft voor mijn twee vogeltjes!

groetjes,
Lisa


[verwijderd door de beheerder]