Babyparkiet zoekt huisje!

Gestart door Susanne32, juli 02, 2007, 15:43:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Susanne32

Hallo allemaal,

Onze Baby (het jongste parkietje uit ons laatste nestje) wil graag uitvliegen, maar heeft nog steeds geen nieuw huisje gevonden...  :(

Baby is nu 8 weken oud, geheel zelfstandig, felgroen-met-geel; een prachtig, lief en al redelijk handtam vogeltje.

Hieronder de link naar het topic van het laatste nestje, waarop je ook foto's kunt zien van begin tot eind:

http://forum.parkietenweb.nl/index.php/topic,13585.0.html

Nogmaals: We vragen GEEN geld voor ons parkietje, maar wel een een rook- en katvrij thuis, een ruime kooi en mogelijkheid tot vliegen.

Heb je interesse, aarzel niet en stuur een PB'tje of e-mail!!  ;D

[verwijderd door de beheerder]

Susanne32

Hallo allemaal,

Is er dan helemaal NIEMAND die Baby van een goed thuis kan voorzien? Of iemand die nog een plekje heeft in een voliere misschien??

Laat snel iets van je horen, want dit mooie, leuke, speelse vogeltje bij de dierenwinkel achterlaten is wel het laatste wat we willen... :(


Susanne32

Nog even ter info: mijn woonplaats is MAASLAND, Zuid-Holland, in de buurt van Rotterdam, Delft en Den Haag!! Ik ben evt. zelfs bereid om het parkietje bij je te komen brengen!!

tup en joep

als je echt geen ander huis kan vinden en het is een vrouwtje mag ze wel bij haar zusje kiwi in de voliere gaan wonen

roha

Hoi,

Susanne en ik zijn nog in overleg.

Groetjes Hanneke

Susanne32

#5
Hallo,

Hierbij laat ik jullie weten dat we Baby vanmiddag naar haar nieuwe thuis bij Roha / Hanneke in Den Haag hebben gebracht, waar ze het vast prima naar haar zin zal gaan krijgen met 5 andere vriendjes!

Dit topic mag wat mij betreft dus worden gesloten!

Ingrid

Hoi Susanne,

Geweldig dat Baby uiteindelijk toch een nieuw huisje heeft gevonden en nog wel bij iemand van het forum :). Zo kun je Baby toch nog een beetje blijven volgen.

En Hanneke, heel veel plezier met Baby  ;D.


Groetjes, Ingrid

En op verzoek een slotje *KLIK*