zand in ogen?

Gestart door BasParkiet, juni 30, 2007, 13:50:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

BasParkiet

Hallo, ik heb net een paar minuutjes mijn nieuwe parkiet, Bas het gaat denk ik wel goed want hij zit op het zand een beetje te slapen. Ik heb wat Nutribird in zijn/haar bakje gedaan en wat op de grond. Maar hij knippert iets wat moeilijk met zijn ogen, hij heeft er wat zand in zitten. Is het schadelijk of gaat het er net als bij ons als wij een vliegje in ons oog hebben er vanzelf weer uit?

sorry ik was een beetje overbezorgd, het is er al weer uit :P
Het is denk ik ook een beetje normaal dat de parkiet een beetje trilt, omdat alles nog nieuw is en hier net een half uurtje ofzo bij ons is

Berichtjes samengevoegd.
Groetjes, Sonja.

BasParkiet

Is het eigenlijk ook normaal dat hij alleen maar op de grond een beetje aan het slapen is, nu al ongeveer 2 uur
groetjes sjaak

Scotty - Keecko

Hoi Sjaak,

Jonge parkietjes kunnen meer tijd doorbrengen op de bodem van de kooi. Ik neem aan dat je parkietje oud genoeg is om bij de ouders weg te mogen.

Hoe oud is je parkietje?

Je parkietje moet ook wennen aan de nieuwe omgeving en aan zijn nieuwe huisje. Hij is waarschijnlijk moe van de reis, laat hem maar even bijkomen een dag of 2.

Groetjes, Ilse

lotteke

ik heb er niet zoveel ervaring mee maar ht is dat je nieuw snavelvriendje aan het wennen is aan de kooi

BasParkiet

Mijn parkietje is oud genoeg om weg te mogen, ik weet niet precies hoe oud maar hij eet al een paar dagen zelfstandig. het was inderdaad gewoon wennen. hij zit nu op zijn bovenste stokkie, eten doet hij nog niet.