2000 leden

Gestart door Scotty - Keecko, juni 14, 2007, 21:12:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Scotty - Keecko

Hee allemaal,

Ik zat er al een tijdje op te letten, maar nu is het zover :-X


Voor de beheerders van dit forum:

Gefeliciteerd

         met jullie

                     2000 leden!!


Ik vind dit forum helemaal geweldig, logisch dat er al 2000 leden zijn! :P

Op naar de 5000 ;D

Enne... ga zo door met dit forum! :) Uitstekend beheer en erg informatief (en gezellig :-X) forum!

Groetjes, Ilse

Jorijn

* Sticky't

Welkom Sophie!

Bedankt voor de complimenten, ik weet zeker dat het beheer team het erg leuk vind om het forum zo leuk mogelijk voor de leden te maken :D, ik in ieder geval wel ;D

En inderdaad, op naar de volgende mijlpaal :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ingrid

Bedankt voor de complimenten ;). Mede dankzij de leden is dit een ontzettend leuk forum om te mogen beheren! We zorgen er tenslotte met zijn allen voor dat dit een goed en informatief forum is  ;D ;D

Sonja

Hallo,

Namens mij ook bedankt voor de mooie complimenten! ;D

Ik sluit me graag aan bij de woorden van Jorijn en Ingrid, enne.....waar zouden we zijn zonder jullie allemaal? ;D

Groetjes, Sonja.

Safrena

Hoi

Ook namens mij bedankt voor het leuke en mooie compliment  ;D

Enne ook ik sluit me heel graag aan, aan de woorden van Jorijn en Ingrid.

Vele groetjes




Parkieten-Freak

Wat ontzettend attent van je Ilse om dit onder de aandacht te brengen!  ;)
Ook ik wil je bedanken voor je lieve complimenten. :)
Bij deze wil ik dan ook meteen alle leden bedanken die dit forum succesvol, leerzaam en leuk maken!
Fantastisch dat zij zich elke dag weer inzetten voor het welzijn van de grasparkietjes en dit uitdragen naar de buitenwereld. ;D ;D
Ook de beheerders wil ik heel hartelijk danken voor hun inzet!  ;D
Echt mooi mensen, enne...... met zijn allen gaan we op naar de 3000 leden!  ;D





Mars

Wauw 2000 leden, gefeliciteerd hoor!!!

Maar ehm, hoe doen jullie dat? Doen jullie 1 keer per jaar een opschoning van leden door een mailtje te sturen of ze nog lid willen zijn (als ze al een half jaar niet op het forum zijn geweest) of laten jullie het gewoon zo? Of ben ik nu wat te nieuwsgierig en wil ik te veel van het beheer weten? ik was er gewoon neiuwsgierig naar: met zo'n forum als dit heb je natuurlijk veel eenmalige leden.

Groeten en op naar de volgende 2000 actieve leden,

Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Jorijn

Citaat van: Mars op juni 14, 2007, 22:16:34
Wauw 2000 leden, gefeliciteerd hoor!!!

Maar ehm, hoe doen jullie dat? Doen jullie 1 keer per jaar een opschoning van leden door een mailtje te sturen of ze nog lid willen zijn (als ze al een half jaar niet op het forum zijn geweest) of laten jullie het gewoon zo? Of ben ik nu wat te nieuwsgierig en wil ik te veel van het beheer weten? ik was er gewoon neiuwsgierig naar: met zo'n forum als dit heb je natuurlijk veel eenmalige leden.

Groeten en op naar de volgende 2000 actieve leden,

Marcia

Eens per zoveel tijd sturen we een mailing uit. Daarna verwijderen we alle leden met die voor een bepaalde tijd niet actief zijn geweest. Zo zijn er toch al gou 500 leden verwijderd in het verleden.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Moppers

Woohooooo!
Confetti!

*besprenkelt de beheerders met confetti*
;D

Chicowen

Hee wat super zeg!!  ;D

Ook mijn complimenten voor het beheer. Zonder jullie zou het forum nooit zo goed geworden zijn!!

En op naar de 3000! ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow


Cropje

  GEFELICITEERD 


tup en joep


roha

 :) Ook van mijn kant de felicitaties met jullie 2000 leden  :)

groetjes Hanneke

Meltjuh

Gefeliciteerd!
Super!!! ;D
Bewijst maar weer eens hoe leuk en leerzaam het forum is 8)!!

Op naar de 3000 en meer ;D


Jullie doen jullie "werk" super beheerders!

Idske

SUPER!!! ;D

Gefeliciteerd!!!
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Kleintjes

GEVLEUGELICITEERD!!! EN OP NAAR DE 5000
of zoiets hihihi

Groetjes, liefs en felicitaties van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sara

Gefeliciteerd zeg! Dit forum is echt wel top!
Het verbaast me niets dat er al 2000 leden zijn, dit forum is echt geweldig! Maar het is echt een geweldige 'prestatie' van dit forum, 2000 leden! ;D

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Cheryl87

Gaaf joh ;D
Gefeliciteerd!!!

simpy

Wat geweldig voor jullie, 2000 leden!!!!!
Dus ook namens mij en mijn parkieten:

GEFELICITEERD!!!!