Help! Aanschaf parkiet: wie weet een betrouwbaar adres

Gestart door Aw, juni 12, 2007, 22:27:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aw

Hallo parkietenliefhebbers,
Net als jullie zijn wij, maar ook vrienden van ons gegrepen door het parkietenvirus. Na een aantal vakanties opgepast te hebben op onze vogel hebben ook zij besloten een parkietje in huis te halen. Helaas heeft onze kweker op dit moment geen jonge vogeltjes. We hebben ons een slag in de rondte gezocht maar tot op heden zonder resultaat. Ten einde raad aan jullie de vraag: weet iemand een betrouwbaar adres, of heb je wellicht zelf een nestje waarvan er 1 mag verhuizen? Het klinkt misschien raar, maar wegens een ophanden zijnde verjaardag is er ook nog eens een beetje haast bij...

Alvast bedankt voor je reaktie!
Groet,
Axel
PS. Ondanks het gegeven dat er een verjaardag in het spel is, is er wel degelijk goed over de aanschaf nagedacht, dus daarover geen zorgen  :)

Mars

#1
Je vergeet te vermelden waar je een parkietje zoekt. Er zijn wel verschillende mensen met een nestje of met goede contacten, maar ik neem aan dat je graag eentje in de buurt wilt.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

roha

#2
Hallo Axel,

Welkom op het forum!!
Heb je nog tussen de advertenties in het prikbord gekeken, daar worden nog een paar hele lieve parkietjes aangeboden!!
Ik weet niet hoever jullie voor het parkietje willen reizen, maar anders is het makkelijk, zoals Marcia al aangeeft, dat je je woonplaats erbij zet.

Hanneke

Aw

#3
Jullie hebben helemaal gelijk! Omgeving Amersfoort, maar een stukje rijden is niet erg hoor!
Zal ondertussen ook nog even tussen de advertenties kijken, ik hoop dat die niet al te oud zijn (dan zijn de parkietjes vast al gevlogen!  :D

Goed, tot behoorlijk ver terug in het forumgezocht en inderdaad een aantal gerelateerde berichten gevonden. Helaas allemaal verouderd en dus geen jonge grasjes  :(
Ik houd mij dus nog steeds van harte aanbevolen voor reakties. Afstand wordt steeds minder een probleem ;)

Berichtjes samengevoegd, PF

Aw

#4
Parkietje inmiddels gevonden!

Prima
gefelciteerd met je nieuwe vriendje
Dan kan hier een slotje op ;)
gr Safrena