:-( Elvis is weggevlogen...

Gestart door PZN, juni 06, 2007, 19:00:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

PZN

Mijn vriend had per ongeluk het raam open laten staan. Nu issie foetsie... Mijn andere parkiet zat gewoon op de raamkant te kijken en vloog niet weg...
Damn! Iemand tips waardoor de parkiet heeeeeeeeeeeeeeeel misschien nog terug kan komen? Ik speel vogelgeluiden af en heb de ramen helemaal open gezet..

Josephine

Wat vervelend zeg!!! Kijk de komende weken bij amivedi.nl bij gevonden dieren. En hang overal in de buurt briefjes op!!!! Ook bij dierenwinkels e.d.. Veel sterkte!!!

roha

Misschien dat je nog kan informeren bij de dierenambulance, of in de omgeving rondvragen?
Heel veel sterkte in ieder geval!

PZN

Ik heb al briefjes opgehangen bij de supermarkten. Ook bij amivedi gekeken.
Ik heb gisteren ook de fokker gebeld en die zei dat de kans echt minimaal was dat we em ooit weer zouden vinden. Hij zei dat hij het al meerdere keren meegemaakt had dat een vogeltje ontsnapte en dat het beestje maar bleef vliegen, zo ver mogelijk weg.

Vind het echt verschrikkelijk jammer, zeker omdat ie zo tam was. Vooral de laatste tijd. Maar hij zocht ook altijd naar plekjes om er uit te kunnen. Helaas toch gelukt.  :(

PZN

we hebben trouwens besloten om als Elvis na het weekend nog niet terug is, een nieuw vogeltje te nemen. Mijn andere parkiet is nu ook zo alleen, die trok zich altijd helemaal op aan de hyperactieve Elvis. Vind het echt sneu voor hem.

roha

Ja, helaas, het is altijd naar en verdrietig om je parkietj op welke manier dan ook kwijt raakt.
En je moet toch wel zoveel geluk hebben dat je m terug vind!
Er worden wel parkietjes gevonden, maar het is de vraag wat de vinders er dan mee doen.
De dierenambulance staat vaak in contact met dierenartsen en vogelopvangcentra, misschien dat ze je nog meer info kunnen geven.
Ik zou toch ook brieven ophangen aan lantaarnpalen ofzoiets dergeljks.

Goed van jullie dat jullie dan toch wel een ander vriendje of vriendinnetje gaan uitzoeken!
Nogmaals sterkte ermee!!

Moppers

CiteerDe dierenambulance staat vaak in contact met dierenartsen en vogelopvangcentra, misschien dat ze je nog meer info kunnen geven.
Zij zullen je hoogstwaarschijnlijk doorverwijzen naar Amivedi.

Het is belangrijk dat je niet alleen kijkt op de site van Amivedi of Elvis ertussen staat, maar dat je ook zelf bij Amivedi opgeeft dat hij vermist is. Stel dat hij gevonden wordt en dat wordt gemeld, dan nemen zij contact op met jou.

Succes, ik hoop dat hij nog terecht komt!

-joepiie-

hee iemand die ik ken heeft een grasparkietje gevonden!!
hoe ziet elvis eruit??????
dan kan ik even vragen!!
groetjes stephanie

PZN

wit met blauw. In de omgeving van Ommen..

-joepiie-

okee dan zal het wel niet!
hij is gevonden in dordrecht dus..

els

hallo

erg vervelend van je parkietje .
heb ook al bij de buren gevraagt misschien is hij al heel snel neergedaald .
en omdat hij zo tam is geven ze hem meestal niet meer terug .

sterkte  :(


groetjes els