de broed blok

Gestart door ***anita***, juni 04, 2007, 18:49:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

***anita***

hoi hoi...ik weet niet echt of die vraag van mij bij broeden of dat die bij verzorging moet dus daarom plaats ik hem even hier... :-*

ik heb 2 grasparkieten (dat weten jullie denk ik al)
en ik heb heel erg veel gew8 dat ze in de blok gaan dus ik wil die uit halen en volgende jaar weer in de kooi hangen...
maar is dat wel verstandig die zijn erg niet bang van want die gaan gewoon op de blok zitten maar die gaan er niet in dat is mijn probleem en ik kanb er niks aan doen ze mensen van die site zeggen dat ze misschien niet gaan broeden en als ik het bij de dierenwinkel vraag zeggen ze dat die dit jaar zeker gaan broeden...moet ik nou wachten of niet ik gewoon die blok uit de kooi halen...
en ik heb die vraag wel 3 keer gevraagt maar ik kom er niet uit iedereen zegt iets anders...
ik kan ook aan de meneer/vrouw die in de dierenwinkel hier in Budel werkteen Email naar dit site laten sturen maar  dat lijkt me eigelijk niet nodig maar zij zal het wel doen dat weet ik zeker...

ik ga maar weer ik heb te veel getypt bye bye!!! ::) ::) ::)

DarkWolf

Ik denk dat je in het vervolg je tekst even na leest en duidelijker maakt, want ik snap er bijna niks van (komt ook wel omdat ik een concentratiestoornis heb, maar hoe onoverzichtelijker hoe minder goed ik me kan concentreren!)
Het heeft geen nut om dat broedhok er te laten inhangen, laat je parkietjes dit jaar gewoon over slaan en kijk of ze volgend jaar wel weer intresse hebben in hun broedhok! Als ze er geen intresse in hebben, kun je op je kop gaan staan, maar ze zullen er toch niet in gaan:)

Ingrid

Hoi Anita,

Het is niet nodig deze vraag meerdere keren in aparte topics te stellen, om die reden heb ik een eerder berichtje van jou al gesloten: http://forum.parkietenweb.nl/index.php/topic,13848.msg67869.html#msg67869 .

Deze vraag stel je namelijk ook al hier:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php/topic,13728.msg67148.html#msg67148

Je kunt daar je vervolgvragen stellen, zodat alles overzichtelijk blijft.

En ook dit topic voorzie ik van een slotje *KLIK*

Groetjes, Ingrid