Even mijn afwezigheid verklaren van de laatste tijd

Gestart door Maur@, mei 31, 2007, 21:01:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

3 mei gaat mijn vader naar de dokter, was daar al 60 jaar niet geweest, 15 mei diagnose longkanker, 17 mei longontsteking en opgenomen in het ziekenhuis, 18 mei om half zeven 's morgens hartstilstand, geranimeerd twee dagen in coma, zondagavond om 19.08 uur in aanwezigheid van 10 kinderen, 8 aanhang, 17 kleinkinderen, 4 achterkleinkinderen en mijn moeder in alle rust overleden. 25 mei 2007 om 16.00 uur begraven in Almere Stad. Mijn ouders zouden a.s. 5 juni 60 jaar getrouwd zijn voor de kerk. Gelukkig hebben ze dat wel al gehaald, 12 februari 2007 waren zij reeds 60 jaar getrouwd voor de wet. Hij is overlden op de leeftijd van 82 jaar. Dus vandaar mijn afwezigheid. Via de link kun je een mooie in memoriam site vinden als je wilt weten wie hij was. http://www.leowinnubst.nl/in%20memoriam%20leo%20winnubst.html

DarkWolf

Je hoeft je toch niet te verantwoorden!?
Veel sterkte met het verlies van je vader!

Ingrid

#2
Hoi Maur@,

Ondanks de respectabele leeftijd van 82 jaar, is het verlies van jouw vader natuurlijk ontzettend verdrietig en moeilijk :(. En zo snel als hij van jullie is heengegaan.......
Ik wens jou en jouw familie dan ook heel veel sterkte voor nu en in de komende tijd.
Ik sla een  virtuele arm om je heen!

Liefs, Ingrid

Danielle

Hallo Maura,
Ik wil je ook conduleren met je vader. Het zal een moeilijke tijd voor je geweest zijn en zal het trouwens nog zijn.
Fijn dat je ouders nog hebben kunnen vieren dat ze 60 jaar getrouwd zijn geweest. Dat zijn toch heel wat jaren  ;)
Nou heel veel sterkte toegewenst!

Groeten Danielle

Mars

Joh, wat een vreselijke tijd heb je achter de rug. Heel veel sterkte met het 'een plaatsje geven' van de dood van je vader.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sonja

Hoi Maur@,

Ik krijg een brok in mijn keel bij het lezen van je bericht. :(
Wat moet het enorm moeilijk zijn om je lieve vader in zo'n korte tijd te moeten missen... :(

Ik wens jou, je moeder en overige familieleden ontzettend veel sterkte toe om dit grote verlies te verwerken.

Lieve groetjes, Sonja.

Idske

Hoi Maura,

Wat ontzettend verdrietig! :'(

Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte gewenst!

Ik heb de memoriamsite bezocht en ben er stil van... Heel erg mooi!

Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Parkieten-Freak

Ook mijn condoleances, Maura. Wat een afschuwelijk naar bericht is dit, ik schrik er gewoon van. :(
Zojuist heb ik de website bekeken die met zoveel liefde voor jullie vader/opa/echtgenoot gemaakt is. Heel erg mooi en jouw vader moet een fantastische man geweest zijn.
Wat zullen jullie hem missen.
Ik wens jou en je familie alle kracht om dit verlies te dragen en hoop dat jullie troost zullen vinden in het vele goeds en moois dat hij nagelaten heeft.
Sterkte Maura!



Fenixjuh

hoi,
inderdaad, je hoeft je niet te verantwoorden voor je afwezigheid, wat moet het verschrikkelijk zijn je vader zo snel te verliezen. Heel veel sterkte ermee!!
ps. wat hebben jullie een ontzettend mooie site voor je vader gemaakt.

Joske

Maura, heel erg gecondoleerd. Wat is het snel gegaan. :(

Heel veel sterkte gewenst.

Annika

gecondoleerd. Ongelofelijk hoe snel het allemaal gegaan is, je komt in een rollercoaster en ineens is het stil.
Heel veel sterkte !

Groetjes Annika

een herinnering in liefde
is een herinnering voor altijd

Trippy

Gecondoleerd Maura  :'(

Wat ontzettend snel is dat gegaan ...  :o

Héél véél sterkte toegewenst.

Groetjes,
Ursula  :(

roha

Hai Maura,

:( Wat een droevig nieuws. Mijn condoleances voor het verliezen van je vader. Sterkte meid, ik hoop dat jullie veel steun hebben aan elkaar in de familie.

Hanneke

Safrena

Hey Maura

Heel veel sterkte met het verlies van je vader

82 jaar, we zeggen altijd dat is een mooie leeftijd, maar voor het vlies van je ma of pa is dat altijd veel te vroeg, welke leeftijd ze ook hadden.

Als een vogel in de lucht
die zich laat zweven
slaak je een laatste zucht
heel even huilende ogen
tranen die vallen
de laatste keer bewogen
je laatste blik, je laatste woorden zeiden
hoeveel je van ons hield
Wij zullen je missen.

Veel sterkte voor jou en je familie

hillie

Hoi maur@,

Ik wil je sterkte wensen met het overlijden van je vader.
Ik weet hoe het is om iemand te verliezen.
Verleden jaar is me schoonvader overleden aan een hersentumor.
19 jaar geleden me moeder aan leukemie.
En nu is me schoonmoeder ook nog ziek longkanker het zelfde dus wat jouw vader had.
En hoe oud ze ook zijn het blijft moeilijk om zo dierbaar iemand te verliezen.
Daarom veel sterkte toe gewenst de komende tijd. :(

groeten hilde

Sara

Wat vreselijk dit bericht, en het is echt zo snel gegaan! :(
Ik wil met dit bericht graag mijn medeleven betuigen, maar de woorden schieten me even tekort.
Toch wil ik je heel veel sterkte wensen, hou je sterk Maur@!

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Chicowen

Hej Maura.
Wat een ontzettend verdrietig bericht zeg. Ondanks de mooie leeftijd, is het toch altijd erg verdrietig.
Gecondoleerd, voor jou, maar ook voor de rest van je familie.
Heel veel sterkte gewenst van ons.

Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Kleintjes

Hey meis,

ook namens ons zesjes hier veel sterkte met t verlies van jullie geliefde vader, echtgenoot en opa.

Namens ons dus: onze condoleances, ook voor je familie.

Groetjes, sterkte en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Meltjuh

Gecondoleerd... Wat een naar berichtje :(
ik miste je telkens al op de chat...
Heel veel sterkte Maura :(!!

Heleboel dikke knuffels van mij aan jullie allemaal!

karin v h

Hallo Maura,
Gecondoleerd met het verlies van je vader - meid wat is dat snel gegaan.
Ik wens jou heel veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.
Groetjes
karin