Kooi naast het raam zetten niet goed?

Gestart door Buca, mei 31, 2007, 20:10:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Buca

Hallo..

Ik heb een parkietje met waarschijnlijk kruipersziekte, hij zit veel aan z'n veertjes te plukken.. nu heb ik wel eens gehoord dat ze het fijn vinden als je met de plantenspuit voorzichtig nat spuit...zou dat helpen? En is dat inderdaad zo.
Ook hoorde las ik op internet dat de kooi niet naast het raam mag staan maar dat staat hij bijons wel. Kan dat echt kwaad en wat is precies de reden waarom je de kooi dan niet naast het ram mag zetten?

Alvast dank!
Groetjes Buca

Fenixjuh

Hoi,
wat je het beste kan doen, is de kooi toch op een andere plek zetten. Het kan zijn dat door de tocht, je parkietje heel erg ruit, dat niet ophoudt. Vogeltjes houden van frisse lucht, maar bij een raam staan ze toch vaak op de tocht hoor.
groetjes!!

Mars

En als het niet echt tocht, dan straalt de kou van buiten wel door naar binnen, dus beter een ander plekje.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Meltjuh

En het is ook niet goed voor je parkietje als hij achter het raam in de volle zon staat ;)