rare poep

Gestart door bo22, mei 26, 2007, 11:23:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bo22

Hoi allemaal!

Ik heb even een vraagje me parkietjes hebben echt rare poep om het zo maar te noemen, een aantal keer per dag leggen ze hele normale poepjes neer, een aantal keer leggen ze een poepje neer dat wel groen is maar waarvan het witte gedeelte heel waterig is en een aantal keer leggen ze echt alleen een waterig plasje neer. Dit hebben ze nu al geruime tijd maar ze zijn verder helemaal gezond en levendig er is dus niks geks aan ze te merken.

Is dit normaal of niet?

Alvast bedankt!

Groetjes van Bo en Japie en Polly

Parkieten-Freak

Wellicht is het handig als je deze informatie over uitwerpselen van vogels eerst even doorleest.
Mocht je daarna nog vragen hebben, dan horen we het wel. ;)


bo22

Hoe ik het daar lees hoef ik me dus niet teveel zorgen te maken, Ik denk dat het komt van opwinding af en toe, ze zijn de laatste tijd heel druk met elkaar en ook een beetje verliefd denk ik. Ze zit de hele tijd elkaar te voeren! Het valt me ook op dat ze vaak weke poepjes hebben als ik net thuis kom, dat zou dan van blijdschap kunnen zijn, ook dan zijn ze heel druk!
Ze drinken niet echt opvallend veel dus ik denk niet dat het aan de nieren ligt.
Ze hebben dit al heel lang zo dus ik denk niet dat ikme teveel zorgen hoef te maken toch?=