Koppeltje felgroene parkietjes

Gestart door Cropje, mei 17, 2007, 14:31:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Cropje

Hoi allemaal!

Zoals de meesten van jullie wel weten zit ik sinds een paar weken zonder parkietjes. Nu begon het eigenlijk toch wel weer een beetje te kriebelen, dus ik had een advertentie op Marktplaats gezet. Ik heb ook besloten om 2 parkietjes te nemen. Uiteraard tegelijkertijd ook de aangeboden advertenties in de gaten gehouden, en gister vond ik er een in de buurt! Ik kan vanavond meteen langs! Nu had ik in alle opwinding vergeten m'n eigen vraagadvertentie nog niet weggehaald, en vanmorgen kreeg ik het volgende berichtje:

hallo
ik heb een koppeltje vel groengekleurde grasparkietjes zitten iemand anders wou
ze laten vliegen dus heb ik ze opgevangen maar als ze goed terecht komen wil ik
ze wel graag weer kwijt

goetjes *****


(i.v.m. privacy heb ik de naam van degene die mij dit mailtje stuurde, weggehaald, ik heb de naam, het telefoonnummer en het e-mailadres van deze persoon) Ik heb het volgende teruggemaild.


Dag ********!

Erg bedankt voor uw mailtje. Helaas heb ik al twee parkietjes gevonden. Ik ben vergeten de advertentie van marktplaats te verwijderen, dat zal ik nu meteen doen.

Als u het koppeltje een goed onderkomen wilt geven raad ik u aan het op het prikbord van het grasparkietenforum te zetten. Daar zitten allemaal parkietenliefhebbers, dus als iemand van daar de parkietjes adopteert, weet u zeker dat ze een goed tehuis krijgen. Het adres van dat forum is http://forum.parkietenweb.nl Vandaag vindt de verhuizing van het forum plaats, dus het kan zijn dat hij niet de hele dag goed bereikbaar is. Morgen moet hij het zeker gewoon weer doen. De website die bij dit forum hoort is www.parkietenfreak.nl

Nogmaals bedankt voor uw mailtje en hopelijk vindt u een goede baas voor de parkietjes via http://forum.parkietenweb.nl

Groeten!


Ik dacht, ik maak er maar een topic van. Ik weet verder niet waar deze persoon woont, maar misschien komt er nog een post achteraan van de persoon zelf...