mannetje of vrouwtje?

Gestart door au, mei 15, 2007, 11:03:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

au

Ik vroeg me af of iemand me met zekerheid kan zeggen of Quibus een mannetje of vrouwtje is. Hij (dacht ik) heeft sinds een paar weekjes een vriendje Bungeltje. Bungeltje is nog niet zo oud (zal paar maandjes zijn, precies weet ik het niet), maar Quib zal bijna een jaar zijn.

Wie kan mij zeggen of het een zij of hij is? Sinds ze samen zitten ben ik namelijk gaan twijfelen.... Quib is de blauwe en Bungel de groene.


Foto grote aangepast ;)
gr Safrena


[verwijderd door de beheerder]

Mars

#1
Je hebt twee mannetjes.

Twee echte heren.

Ps: verklein voortaan je foto's een beetje. Want ze zijn heel moeilijk te bekijken zo.

Groeten Marcia

We blijven vriendelijk
gr Safrena
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Annika

ik sluit me geheel bij Mars aan, twee ventjes (blauwe neusdop bij volwassen parkiet = man)

En foto's graag wat verkleinen inderdaad  ;)

Josephine

Ja hoor! Duidelijk twee mannen!!!

Nadine

ik sluit me ook aan! 2 mooie kereltjes!  ;D

au

#5
Hoihoi!

Hmmm das een btje vreemd van die foto's, want ik had er nog speciaal op gelet. Hier op de computer waren ze van gewoon formaat, anders had ik ze er niet bij gedaan. Heb het gelijk een paar keer uitgeprobeerd, want wilde deze reacties dus voorkomen, wist dat jullie dat irritant vonden. Sorry voor degene die wel reuze foto's hadden, denk dat het ook aan de pc ligt. Zag bij de mijne wel dat ik als ik er op klikte ze groot en klein kan maken, dus waarschijnlijk kunnen jullie dat ook gewoon dmv één klikje op de muis doen, mss een tip voor de volgende keer als er weer eens grote foto's op de site verschijnen, ipv gelijk te schrikken van de grote plaatjes  :D

Haha ik dacht al wel dat we twee kereltjes hadden, maar bedankt voor jullie bevestiging!

Groetjes,
Au


Pb gestuurd ivm foto's
gr Safrena