Verhuizing forum 31 Mei - 1 Juni 2007.

Gestart door Jorijn, mei 15, 2007, 00:09:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annika

Citaat van: Annika op mei 17, 2007, 15:28:30
wederom lukt het niet om foto's met url over te zetten :( Gebruikte nu gewoon de grote versie van de foto's .... ???  :'(


kan iemand me verder helpen ?

Ingrid

Hoi Annika,

Ook mij lukt het niet om de bestanden te uploaden via de URL.

Groetjes, Ingrid

Annika

stiekem gelukkig, anders dacht ik echt dat ik blond was geweest  ::) ;)

Ingrid

#43
Hihihi zo'n gevoel kreeg ik al ;). Ik zal ook nog even verder "knutselen" en anders moeten we wachten tot Jorijn met een eventueel antwoord/oplossing komt.

Edit//
Het is mij gelukt! Als je op de foto op groot formaat met de rechtermuisklik naar eigenschappen gaat en de url die daar gegeven wordt kopieert, dan lukt het uploaden wel ;).

Caradow

Hier draait alles weer zonder trucjes ;)

Jorijn

Citaat van: Ingrid op mei 18, 2007, 09:47:47
Hihihi zo'n gevoel kreeg ik al ;). Ik zal ook nog even verder "knutselen" en anders moeten we wachten tot Jorijn met een eventueel antwoord/oplossing komt.

Edit//
Het is mij gelukt! Als je op de foto op groot formaat met de rechtermuisklik naar eigenschappen gaat en de url die daar gegeven wordt kopieert, dan lukt het uploaden wel ;).

Helemaal correct ;D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Annika

moet je dan alsnog uploaden? niet daaronder de 5 (geloof ik) regeltjes url invullen?
Ik heb wel de url van de grote foto inmiddels, maar dat lukte dus niet bij de onderste regels ...

Ingrid

Citaat van: Annika op mei 18, 2007, 11:07:44
moet je dan alsnog uploaden? niet daaronder de 5 (geloof ik) regeltjes url invullen?
Ik heb wel de url van de grote foto inmiddels, maar dat lukte dus niet bij de onderste regels ...

Je voert die URL in bij de URI/URL-upload: regels ;). Wanneer de 5 regels vol zijn dan klik je op doorgaan en volgt de rest vanzelf. Het kan haast niet fout gaan.

Annika

Citaat van: Ingrid op mei 18, 2007, 11:16:53
Je voert die URL in bij de URI/URL-upload: regels ;). Wanneer de 5 regels vol zijn dan klik je op doorgaan en volgt de rest vanzelf. Het kan haast niet fout gaan.

dat deed ik en toen gaf ie een foutmelding ...  :'(

Jorijn

Citaat van: Annika op mei 18, 2007, 12:22:27
dat deed ik en toen gaf ie een foutmelding ...  :'(

Misschien is het dan toch handig als je de foto's even opslaat op de pc, en dan weer upload. Scheelt een hoop zoeken denk ik :P
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Chicowen

Citaat van: Annika op mei 18, 2007, 12:22:27
dat deed ik en toen gaf ie een foutmelding ...  :'(

Bij mij gaf ie ook steeds een foutmelding. Ik ga ook gewoon de foto's vanaf mijn pc uploaden.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Jorijn

Over 4 dagen worden de oude albums verwijderd. Zorg ervoor dat tegen die tijd alles overgezet is. Op het moment staan er nog 800 foto's op de oude albums die verwijderd zouden moeten worden.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Kleintjes

Hoihoi,

met wat hulp van Jorijn heb ik mijn album afgelopen week al omgezet, dus daar heb ik gelukkig geen omkijken mee naar. Tjonge wat was dat 'n gehengel zeg hihihi.

Dus ook mijn advies: Let op de albums mensjes!!! Je foto's kun je kopieren naar de harde schijf van je pc en op die manier in 't nieuwe album uploaden.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Annika

de foto's die ik wil overzetten heb ik tijdelijk op mijn pc opgeslagen.

Sanne

Citaat van: Annika op mei 22, 2007, 10:03:47
de foto's die ik wil overzetten heb ik tijdelijk op mijn pc opgeslagen.

Hey Annika,

Je kunt zoiezo beter je foto's (ook) op je pc bewaren. Als ze op internet staan kan d'r altijd iets gebeuren waardoor je ze kwijt raakt...

Groetjes Sanne

judithdejong

Ik wil best de fotos verwijderen of overzetten of hoe dat ook mag heten maar ik kom niet in het fotoalbum. Heb me gister opnieuw aangemeld maar nu pakt ie mijn inlog gegevens niet. En ik kan ook niet opnieuw registreren omdat de gebruikersnaam al bestaat. Tja dat ben ik maar ik kom er niet op.
Iemand enig idee???

Alvast bedankt,

Judith

Annika

ja doe ik ook hoor, het meeste heb ik op cd'tje en aardig wat al op de pc.

Jorijn

Laatste dag dat het mogelijk is; Lukt het niet? Sla de foto's dan in ieder geval op op de computer. Daarna kijken we verder met de mensen waarbij het ook niet lukt.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com