Verhuizing forum 31 Mei - 1 Juni 2007.

Gestart door Jorijn, mei 15, 2007, 00:09:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Ik dacht al, er gaat iets fout. Maar dan duurt het dus zo lang om de site weer te vinden?

Hij is er in ieder geval weer!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Chicowen

Ik heb er inderdaad weinig van gemerkt.  ;D
Maar Jorijn verdiend zeker een lintje!!!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Scotty - Keecko

Hier doet het forum het ook weer gelukkig! ;D

Om 6 uur deed hij het nog niet... ;)

Ingrid

Ik kan sinds een paar minuten weer op het forum komen! Super Jorijn, het werkt nu allemaal ook veel sneller  ;D

Sonja

Dat heb je hartstikke goed gedaan Jorijn! ;D

Groetjes, Sonja.

Idske

Yessss!!!

Het forum is er weer!

Goed gedaan Jorijn!!! ;D
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Chicowen

Heb net Anneke (Parkieten-Freak) gesproken en zij kan helaas nog niet op het forum komen.

Hopelijk is ze snel ook weer online.  ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Safrena

Hier werkt alles prima en heel snel

Zelf heb ik er niks van ondervonden. Gister de computer afgesloten en deze morgen rond half elf weer opgestart en kon meteen op het forum

Super jorijn, en bedankt dat je zoveel doet voor het forum

Vele groetjes

Jorijn

Nou, en inderdaad het was de bedoeling dat de mensen er zo weinig mogelijk van merkte.

Naar omstandigheden is alles goed en snel verlopen. Afgezien wat internet providers die dwars zijn zoals bij Anneke.

Het langste deel van de verhuizing was dat de domein aangepast moest worden zodat deze op de nieuwe server uitkwam. Het probleem is echter dat de providers elke keer aan het domein moeten vragen waar de server staat. Om deze aanvragen te beperken slaan zij de informatie op, en hebben zij vaak niet door dat er direct een nieuwe server is, tot zij het opnieuw vragen. Wat tot wel 24 uur kan duren.

Hoop dat mijn uitleg te snappen is :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

Ik kan er dankzij een trucje van Jorijn ook weer op: met een beetje kunst en vliegwerk weet onsnet in Nuenen nu ook het forum weer te vinden!
Bedankt Jorijn!!!
Ik ga gauw even rondkijken op de nieuwe stek! ;D ;D




Annika

niets van gemerkt  ;D  toppie Jorijn!

Caradow

Bedankt voor het trucje Jorijn.... (hier doet ie het dus ook nog niet via de normale weg)

Parkieten-Freak

Ja hier kan het ook nog niet via de normale weg, ik heb net boven op de computer gekeken, daar doet ie het nog niet.
Gelukkig hebben we Jorijn! ;D


Cropje

Hier doet hij het weer prima!

Vanmorgen om een uur of 10-11 deed hij het goed, even daarna heeft hij eruit gelegen (dat wil zeggen, ik kreeg die melding van 2 regels dat ik op de oude server zat), nu doet hij het weer!

Toppie!

Annika

 wederom lukt het niet om foto's met url over te zetten :( Gebruikte nu gewoon de grote versie van de foto's .... ???  :'(

Mars

Ik heb er vanmiddag weer een tijd afgelegen. De melding: dat er verhuisd werd.

Echt raar... eerst had ik gewoon toegang en toen niet meer. Of is daar een verklaring voor?

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sonja

Hier was dat ook zo, vanmiddag, vanaf ca. een uur of 4, kon ik er niet meer op.....

Groetjes, Sonja.

Parkieten-Freak

Ach ja, het duurt even maar het komt allemaal wel weer goed.
Bij mij doet het forum het nog steeds niet op de oude computer, maar ook dat komt wel weer in orde. ;)


Mars

We klagen ook niet hoor! Het is fijn dat alles op een neiuwe server komt en ja, dan is er even ongemak.

Verder alleen maar toppie ;), zoals altijd.. hihi
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

Hier in Nuenen werkt het inmiddels ook zonder kunst en vliegwerk! ;D