Helaas.....

Gestart door Vloamp;Fladder, mei 12, 2007, 19:22:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vloamp;Fladder

Ik ben hier al een hele tijd niet geweest, maar ik ben weer een langs gewipt en dat heeft ook een reden.

Helaas is 4 mei van grasparkietje Fladder ontsnapt. hij was uit logeren want ik was een paar daagjes weg. Fladder is echt een donderstraaltje en hij is super snel, ze had alleen de deur niet dicht en ja toen zag hij de buitenlucht en is ie weg

Ik heb een weekje gewacht en heb toen allerlei instanties gebeld om te vragen of ze hem hadden. Helaas nergens maar heb wel me adres achtergelaten.
Als hij vrijdag niet terug ga ik een ander vriendje halen voor Vlo, ik geef hem helaas anders weinig overlevingskans (was bij een drukke weg en een stuk natuurgebied met o.a roofvogels
Ik heb dus al nagedacht over een nieuwe, ik wil absoluut niet dat Vlo de hele dag alleen is wanner ik moet werken of naar stage of school moet. Ook heb bedacht welke kleur :P ik wil er een in de kleur grijs of regenboog.

Ik ga echt wat hebben aan de site over mijn koppelperikelen.
Woensdag ga ik al een kooitje halen, Deze hou ik mocht er eentje ziek worden dan kan ik ze tenminste uit elkaar halen.

Ik hoop echt dat Vlo het kan vinden met zijn nieuwe maatje

esther

Hoi, wat verschrikkelijk dat Fladder weg is gevlogen.
Hopelijk heeft toch iemand hem nog gevonden!
Sterkte, groetjes Esther

Josephine

Wat erg zeg dat Fladder weggevlogen is!!! Ik hoop voor je dat hij ergens gevonden is!  Heb je al op amivedi.nl gekeken?

nick

Verschrikkelijk,
mijn parkietje is ook weggevlogen,nooit meer terug
gevonden.
Ik was de eerste dagen helemaal in een soort
shock.
Want het was mijn eigen schuld, raam vergeten dicht
te doen.

Ik hoop dat je nieuwe parkietje net zo lief is.

gr nick

-joepiie-

hee iemand die ik ken (een beetje) heeft een parkietje gevonden..
hie ziet de jouwe er uit dan?
groetjes stephanie