En hier mij 4de en laatste parkiet .... ehmmmm ?!

Gestart door Trippy, mei 09, 2007, 19:59:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Trippy

Hallo ,

Zoals jullie weten had ik 3 parkieten had want nu heb ik er 4 !

Wizzy en Woppy gingen steeds ruzie maken om Frummel en Frummeltje werd er gek van.

Dus nu hebben we er eentje bij !
De naam weet ik eigenlijk nog niet maar ik zat te denken aan Jello ....

Het is geen Lutino , ze mist de rode ogen ( nouwjaa de ogen zijn volgens mij heeeel licht rood)

Eigenlijk zal ik een blauw/wit parkietje krijgen...
Maar vanochtend belde de kweker mij met het treurige nieuws dat Pino was overleden ... :(

Als troost en noodzakenlijk heid het ik dit parkietje gekregen.

Groetjes,Ursula

Belleo

Gefeliciteerd met je nieuwe parkietje Ursula ;D
Wat erg dat Pino is overleden maar ik hoop dat je met Jello (toepasselijke naam trouwens ;)) heel veel plezier kan gaan beleven.

groetjes Belleo

DarkWolf

Ooh wat spijtig dat Pino is overleden, uiteindelijk ga je je toch al hechten he:)
En wanneer krijgen we een foto van Jello (of hoe hij/zij ook gaat noemen) te zien krijge? ;D

Annika

proficiat met de parkieten uitbreiding. Wel erg jammer dat het parkietje dat je eigenlijk zou krijgen het niet gehaald heeft  :'(
Weet je eigenlijk hoe het met het geslacht is van je parkietjes? Niet dat je dadelijk 3 poppen en 1 man hebt ?

Groetjes Annika

Trippy

#4
Ik heb nu 2 mannetjes en 1 popje ...

Wat Jello is weet ik echt niet, ze is Lutino dus volgens mij wordt het dan nog moelijker ( toch??)

Het gaat goed met Jello, ze is net als Trippy absoluut niet bang en sprong direct op mijn hand !
Toen ik Frummel los liet vliegen heb ik haar ook maar los gelaten, al zit ze meer bij mij dan dat ze vliegt

Even een vraagje :
Als Jello vliegt gaat ze naar een poosje piepen, dus als ze te lang in de lucht is !?
Weten jullie wat het is ??

Groetjes,Ursula  :)

[verwijderd door de beheerder]