Erg Actief En Nieuwschierig

Gestart door Robin, juli 15, 2005, 11:07:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

hey

mijn parkietje heeft vandaag weer 2 uurtjes mogen vliegen maar ik zag dat hij op het deurtje zat
hij ging eerst  in zijn kooi en dan weer uit zijn kooi zo een stuk of 4 keer
en na de 4e keer viel luck op de grond
het eerste halfuur kon hij niet op vliegen
dan als het eerste uurtje verstrijkt was kon ie wel op mijn schouder vliegen en heeft een uurtje geslapen op mijn schouder
moet ik hem eens nakijken of er iets is?
dit is de eerste keer dat luck redelijk hard valt

grtz

Jorijn

Ik zou even goed opletten of je parkiet zijn kopje cheef houden, scheefzit o.i.d. dit kan wijzen op een hersenschudding. In dat geval is het het beste om naar de dierenarts te gaan.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Robin

hey

hij zit niet scheef zijn hoofdje ook niet maar zijn vleugel hangt wel iets meer als de andere vleugel

grtz

Jorijn

Dan zou hij op die vleugel gevallen kunnen zijn, Kijk of het er morgen nog is, zo ja even naar de dierenarts ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Robin

hey

ik zal dit zeker doen ik hou jullie op de hoogte of het nog zo zal zijn morgen

grtz

Anita & Marisa

Hoi Robin,

Hoe is het nu met je parkietje?
Hangt zijn/haar vleugeltje nog steeds?
Houdt hem goed in de gaten of hij zijn vleugeltjes gebruikt! Doet hij dit niet, ga dan alsnog naar de dierenarts! Het liefste vanavond nog!
Het zou gebroken kunnen zijn. Als ze haar vleugeltje wel gebruikt, maar wat minder dan normaal en je ziet dat het pijn doet, kan het gekneusd zijn.
Als het morgen nog pijnlijk is, gelijk naar de dierenarts!!!

Dus... doet hij helemaal niet met zijn vleugel en "sleept" deze mee, hangt naast zijn lichaam -> gelijk naar de dierenarts!
Pijnlijk, maar beweegt wat meer -> morgen kijken en dan alsnog naar de dierenarts.

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Safrena

Hey Robin

Een parkietje dat zijn vleugel laat hangen wijst dat hij pijn heeft of ziek is of wordt.

Het beste is dus toch om even langs de dierenarts te gaan

Vele groetjes

Robin

#7
hey

met mijn parkietje gaat het al veel beter zijn vluegel hangt niet meer
ben ik opgelucht :blush:
mijn tante die DA is heeft hem eens onderzocht en zei dat het niet zo erg was ik moest alleen opletten als hij nog eens raar doet
de reden dat hij zijn vleugeltje liet hangen was wegens de val maar nu vliegt hij weer volop

vele groetjes

Carla

Goed om horen dat het goed gaat met Luck ! :D