hulsjes?

Gestart door au, april 15, 2007, 12:13:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

au

Hoi allemaal!

Quibus is in de rui geweest en heeft nu van die harde hulsjes op zijn koppie. De laatste keer waren die na korte tijd weer weg, maar nu zitten ze er al een tijdje en ze willen maar niet weggaan. Kan dit kwaad, of moet ik gewoon nog even geduld hebben?
Voor de rest is hij helemaal okee. Nou ja, net is hij even verdwaald tijdens zijn vlucht en bonkte hij tegen het raam :'(, maar van de schrik bekomen, is hij weer helemaal de oude ;D! Gelukkig maar!

Groetjes,
Au

Sonja

Hoi au,

Voor wat betreft de stekeltjes op het koppie van je parkietje, hoef je je geen zorgen te maken. Mettertijd komt dat vanzelf goed, en worden het mooie nieuwe veertjes. ;)

Hopelijk is je parkietje niet heel hard tegen het raam gevlogen...
Hou hem wel goed in de gaten!

Groetjes, Sonja.

au

Hoi Sonja!

Ik weet dat ik me geen zorgen moet maken over de hulsjes, maar t duurt voor mijn gevoel een beetje te lang voordat ze weg zijn. Hihi dan zal hij wel hele mooie veertjes terugkrijgen ;D

Nou, dat hoop ik dan maar...Ik heb Quibus goed in de gaten gehouden nadat hij tegen het raam is gevlogen. En een ezel stoot zich niet 2x tegen de zelfde steen toch...? Nou een uurtje later, was het weer raak en vloog meneer voor de 2e keer tegen het raam, nu niet zo hard als de eerste keer. Beetje beduust bleef hij op de vensterbank zitten en ging er toen snel weer vandoor. Beetje raar dat het nu 2x achter elkaar gebeurde, hij vliegt overdag altijd gewoon rond...mss dat hij een btje de zomer te veel in zijn bol had...wieweet...doe nu in ieder geval steeds de rolgordijntje naar benee, voor het geval dat het weer gebeurt.

Maar nu zag ik dat hij aan het begin van zijn stekeltjes toch wat bloed heeft zitten. Ik zag wel meteen 1 klein vlekje op zijn koppie, bij één van de kleine stekeltjes. Ik heb de rest van zijn koppie bekeken en bij een van de andere stekels zit ook een beetje bloed, maar voor de rest is er weinig te zien. Ik hoop dat het niet ernstig is. Het bloed is droog, dus wondje is in ieder geval al dicht. Ik denk dat de hulsjes een beetje over zijn huidje hebben geschuurd tijdens zijn ongelukje. Ik mag er gewoon aankomen, dus volgens mij doe t hem geen pijn. Nou maar hopen dat er straks niet rode veertjes onder de hulsjes uitkomen ???

Ik blijf Quibus in ieder geval in de gaten houden, maar tot nu toe doet hij nog steeds normaal, eet en drinkt goed, kletst lekker en stoeit nog net zo hard, dus hopelijk is er niks meer aan het handje...

Groetjes,
Au