De Parkieten taxi

Gestart door Tjilp, april 11, 2007, 23:56:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjilp

Hoi ik heb een idee...
genaamd "de parkieten taxi"
het idee is van een ratten forum wat ik ooit gezien heb.

wat is de parkieten taxi?
de taxi is bedoeld om een parkiet op tehalen van een woonplaats wat voor een ander weer net te ver is...
een klein voor beeldje
eigenaar wonend in het noorden.
Parkietje in het zuiden.

een parkieten lief hebber woont in  het midden van het land kan zich aan bieden voor parkieten taxi..
je spreekt met de eigenaar van het noorden af....over de taxi regels..
Bijvoorbeeld ik haal het parkietje op...hij mag bij mij thuis logeren en de eigenaar uit het noorden haalt het beestje weer op.

Of de taxi kan van zuid naar noord brengen enz...
of er is een ander taxi beschik baar die van naar midden van het land naar het noorden gaat.

dit kan besproken worden in een nieuwe hoofstuk de "parkieten taxi" en dat is weer in opgedeeld in topicks
de regels zijn simpel: de Taxi mag natuurlijk zelf bepaalen hoeveel kilometers ze willen rijden..een logeer plek aan wil bieden enz enz

groetjes Elles





Josephine

Goed idee, maar volgends mij wordt dat op dit forum al automatisch geregeld! ;)

Tjilp

Citaat van: Josephine op april 12, 2007, 21:26:17
Goed idee, maar volgends mij wordt dat op dit forum al automatisch geregeld! ;)

ja het is een beetje onoverzichtelijk zeg maar....
Je kan een oproepje plaatsen ik heb een "parkieten taxi" nodig en wie wil me helpen.
dat kan van allea zijn en vogeltje naar de dieren arts brengen...of een vogel ophalen/wegbrengen enz
en daarop kunnen mensen weer op reageren...dan is het wat overzichtelijker .

het was maar een ideetje....
ik weet niet over er behoefte is aan een "parkieten taxi"

groetjes Elles

Kleintjes

Hoihoi,

tja... dat wordt geregeld.... zeggen ze dan. Toen ik Mini wilde 'adopteren' was er blijkbaar niemand die ons kon of wilde helpen. Gelukkig hebben wij vrienden in Den Haag en hebben we daar 't weekend doorgebracht en Mini 'szondags vanuit station Utrecht in de trein meegenomen.

Over 't algemeen helpen de mede-forummers elkaar waar mogelijk, helaas is 't soms zo dat 't om een of andere reden niet mogelijk is. Dan kun je altijd 'n alternatief zoeken. Of geluk hebben, dat kan ook.

Ondanks dit alles is de taxi geen slecht idee, hoewel ik wel Josephine gelijk moet geven. Dit heb ik net ook eigenlijk al gedaan, maar toch.

Ben benieuwd  ;)

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Tjilp

#4
Citaat van: Kleintjes op april 15, 2007, 23:59:02Over 't algemeen helpen de mede-forummers elkaar waar mogelijk, helaas is 't soms zo dat 't om een of andere reden niet mogelijk is. Dan kun je altijd 'n alternatief zoeken. Of geluk hebben, dat kan ook.

Ondanks dit alles is de taxi geen slecht idee, hoewel ik wel Josephine gelijk moet geven. Dit heb ik net ook eigenlijk al gedaan, maar toch.

Ben benieuwd  ;)

Groetjes en liefs van ons aan jullie

tja je kan natuurlijk niet verwachten dat iedereen op de forum tijd hebt of zin...of dichtbij woont....
Je moet natuurlijk net wat je zei "geluk" hebben als iemand je wil/kan helpen
je kan hoog uit proberen een "advertentie" plaatsen..dan is de geluk kans iets groter
maar als je niks vraagt...dan weet je het ook niet....
en de forum is zo "groot" dat je als forum lid niet eens weet of er om een "taxi" word gevraagd.
soms staat in in prik bord hoera ik mag een pietje halen..maar hoe...of bij ziektes...help ik moet naar de dieren arts maar ik heb geen auto? en zo ga ik even door...

ik kan met mijn brommobiel inzet baar maken bijvoorbeeld door mensen/parkieten ophalen/brengen naar het station enz....of een adoptie parkiet halen/brengen (de kilometers is altijd bespreek baar.....al het maar geen 100km van mijn huis is :-X)

groetjes Elles