Mijn Vogel Speelt Nie

Gestart door darth vader, juli 13, 2005, 13:43:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

darth vader

hallo allemaal

ik weet nie hoe het komt maar mijn vogeltje croky speelt niet
hij is niet bang wel tam en hij zit ook niet de hele dag stil maar
hij speelt gewoon niet hij doet voor de rest alles wel zoals op mijn schouders zitten
in het badje zitten eten en drinken en gewoon bewegenen maar als ik heb ergens neer zet speelt hij niet welk speeltje ik ook neerleg hij eet dan wel trosgiesrt

help me please????? :(  :(  :(  :(

Denise

Ho0jj,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Hij doet ook de dingen die jij net op noemt, maar met parkieten speeltjes speelt hij niet. En het komt denk ik niet omdat hij het niet naar zijn zin heeft. Maar ik denk misschien dat het komt omdat ze nog een beetje moeten wennen. En anders weet ik het ook niet. Ik dacht het komt vanzelf wel. Ik kan je dus niet helpen, maar dan weet je in ieder geval dat mijn parkiet dat ook heeft.

-xxx- Denise

darth vader

ow jammer maar in iedergeval fijn dat ik niet de enigste ben
maar ik denk dat mijn vogel het wel naar zijn zin heeft hij is ook altijd heel blij om mij te zien maar hij wil gewoon nie spelen

nouja sterkte met je vogeltje ;)

Jorijn

We maken er geen chatsessie van...

Dat je parkiet niet speelt kan verschillende redenen hebben, of hij is ziek (Dat denk ik niet omdat hij wel andere dingen doet) of het is gewoon een rustige vogel.

Heb je er een spiegeltje inhangen ? en bovendien vind elke parkiet het wel leuk om een maatje te hebben, Dus bijv. een 2e vogel :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Sonja

Hoi Darth vader,

Hoelang (of hoe kort) heb je je parkietje?
Hele jonge parkietjes spelen (nog) niet, dit komt later vanzelf goed.
Anders kun je eens proberen om samen met hem een spelletje te doen, bijvoorbeeld met een tralieballetje. Dat vinden veel parkietjes leuk.
Doe zelf zo enthousiast mogelijk, om de nieuwsgierigheid van je parkiet te prikkelen.
Verder zou ik nog wat geduld met hem hebben. Je kunt ook eens een ander speeltje aan hem geven. Iedere parkiet heeft zijn eigen 'voorkeur' voor een bepaald speeltje. Even uitproberen dus. ;)

Succes!

Groetjes, Sonja.

darth vader

mijn vogel heb ik nog maar drie weken bedankt voor de tips allemaal

i :rolleyes: k heb geen vragen meer over dit onderwerp :D  :)  :D  :rolleyes: