hij spuugt zijn spiegeltje onder!!

Gestart door -joepiie-, april 10, 2007, 15:41:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

-joepiie-

hee!
de parkiet van mijn nichje(= een mannetje) die heeft een spiegeltje in zijn kooi hangen, maar hij kotst het helemaal onder, volgens mij braakt hij dan zijn zaadjes omhoog. Ik maak me er een beetje zorgen over.. weet iemand waarom hij dat doet, en wat me nichje dan het beste kan doen? :o
groetjes stephanie en joepie

Topic-titel aangepast. ;)
Groetjes, Sonja.

Josephine

#1
Je hoeft je geen zorgen te maken. Het parkietje ziet er een vriendje in en is daar een beetje verlieft op. En verliefde parkietjes geven voedsel aan elkaar. Dus je hoeft je eigenlijk geen zorgen te maken.

karin v h

Jullie parkietje is verliefd op zichzelf..... :-*
Hij ziet zichzelf in de spiegel en denkt dat hij een vriendinnetje erbij heeft.
Bij mij hebben ze dat ook gedaan, het was zelf zo erg dat hij door zat te spugen op mijn duim ;)
Groetjes karin

-joepiie-

okee.. haha gelukkig :D
khoop dan dat hij geen zaad te kort komt..
maar dat zal wel los lopen denk ik!!
nou doeidoei.. groetjes stephanie

kanarie

als je nichtje maar 1 parkiet heeft, zijn er 3 mogelijkheden (volgens mij)
1. je nichtje is héél vaak met het parkietje bezig en zal het nichtje als soortgenoot gaan beschouwen( en misschien ook haar voeren)
2. er een parkietje bij zetten
3. het spiegeltje weghalen, als je parkietje zijn spiegelbeeld voert kan dat een teken van eenzaamheid zijn.

als ik het fout heb, gelieve het dan te melden, zodat ik er ook nog iets van kan leren.
groetjes kanarie

-joepiie-

hoi kanarie!
bedankt voor je reactie!
eenzaam is het parkietjes niet hoor!
maar wel bedankt, ik denk dan eerder dat het beter is wat jijz echt het spiegeltje er uit te hale.. ik ebn nameijl erg bang dattie zaad te kort komt. ik zal het even tegen haar zeggen! groetjes stephanie

-joepiie-

ehm beheerders het probleem is al opgelost je kunt het topic best sluiten hoor!! :P ;)
groetjes..