Uitslag: The Hall of Fame april 2007

Gestart door Parkieten-Freak, april 08, 2007, 11:46:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wiens foto vindt jij het mooiste?

Smartie
0 (0%)
Chicowen
0 (0%)
Dark Wolf
0 (0%)
Scotty & Keecko
1 (2.1%)
Ingrid
0 (0%)
Safrena
0 (0%)
Tripppy
0 (0%)
Sharon
10 (21.3%)
Annika
0 (0%)
Idske
0 (0%)
Jetske
3 (6.4%)
Nadine
1 (2.1%)
Baasje van Arno
0 (0%)
Sanne
17 (36.2%)
Cropje
11 (23.4%)
Petra
3 (6.4%)
Jorijn
1 (2.1%)
Marretje
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Stemmen gesloten: mei 08, 2007, 22:32:15

Parkieten-Freak

Beste leden,
Op deze mooie 1e paasdag is het tijd voor een nieuwe ronde van "The Hall of Fame"!   :)
De winnaressen van de maand maart zijn inmiddels bekend, en staan inmiddels op de website.
We gaan weer beginnen met een nieuw, kakelvers thema!


Het nieuwe onderwerp voor de maand april wordt bekend gemaakt door niemand minder dan
expert forumlid:Smartie

Smartie, kom er maar in en vertel ons gauw wat het thema voor de aprilmaand is!  ;D

n.b.,
Jullie kunnen foto's plaatsen t/m 30 april.
De eerste week van mei wordt er middels een poll weer gestemd, waarna er weer een nieuw thema komt.
Nog een klein verzoekje:
Om dit topic overzichtelijk te houden, gelieve uitsluitend FOTO'S te plaatsen!
Berichtjes ZONDER foto's, worden verwijderd.  ;)


smartie

Allereerst wil ik zeggen dat ik de forummeeting erg leuk gevonden heb en dus super geslaagd vond! Leuk om jullie allemaal eens in het echt gezien te hebben! Bovendien was ik nog lang niet uitgekeken in het NOP: wat is daar veel te zien, zeg!

Aangezien het april is en de eerste broedende parkietjes alweer gesignaleerd zijn wilde ik hier eerst een topic over maken. Maar dan kunnen veel forumleden niet meedoen aan deze Hall of Fame. Dus vandaar heb ik toch maar gekozen voor iets waar iedereen aan mee kan doen:

DE VLIEGENDE GRASPARKIET!



Iedereen veel succes en hou je camera in de buurt....


[verwijderd door de beheerder]

Chicowen

Ook ik heb daar al een foto van liggen.

2 vliegende parkieten op 1 foto. Chico en Zipper vlogen namelijk ongeveer tegelijk weg en ik klikte precies op het goede moment op het knopje blijkbaar.  :-X

[verwijderd door de beheerder]
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

DarkWolf

Aha, kan ik ook nog eens meedoen ;D
Misschien niet meteen zo'n duidelijk foto, maar ik vind hem anders best wel grappig :D


[verwijderd door de beheerder]

Scotty - Keecko

#4
Weet niet of je een foto voor de tweede keer in mag sturen, maar ik probeer het toch, omdat Keecko's kopje hier wel op staat. Ik vind het niet leuk dat ik dezelfde foto weer opstuur, maar ik heb tot nu toe niets beters en weet ook niet of ik dat nog krijg, dus dan in ieder geval deze.

Deze foto heeft ook mee gedaan aan de vorige ronde, mag ik hem ook gebruiken voor deze ronde ::)
Zo ja, dan mag de vorige foto verwijderd worden.

Groetjes, Ilse

bij deze de vorige inzending verwijderd
gr Safrena


[verwijderd door de beheerder]

Ingrid

Helaas zijn al mijn foto's door een computercrash verloren gegaan, dus ook de meest mooie actiefoto's :(. Deze is afkomstig van mijn website, en heeft niet de beste kwaliteit door het verkleinen. Maar beter iets dan niets ;).

[verwijderd door de beheerder]

Safrena

Hey Mensen

Hier een foto van Belle in actie ;D

Vele groetjes

[verwijderd door de beheerder]

Trippy

Bij deze mijn inzending.

Als ik een mooiere maak zal ik hem natuurlijk even vervangen ;)



[verwijderd door de beheerder]

Sharon



Ticoooo hij dacht[ in ieder geval ik denk dat het een hij is wat denken jullie ? ]Ik heb genoeg van me badje en dus toen een foto van hem maar gemaakt hahaha  :-*

Lekker nat menneke 8)

xxx Sharon en Tico

Annika

geen idee of ik mee mag doen, aangezien ik deze foto niet zelf gemaakt heb.
Het is een foto van Timo, jongste uit nest 2 van Vledder en Kleintje, gemaakt door fotograaf Paul Nagels, ook bekend bij sommigen onder Bodi hier op het forum.



[verwijderd door de beheerder]

Idske

Bij dezen wil ik graag mijn vader en Coco bedanken, zonder wie dit allemaal niet mogelijk was geweest!
Na lang proberen zijn we vanmiddag er samen voor gaan zitten met het toestel van pa!

Ziehier het resultaat!



[verwijderd door de beheerder]
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Jetske

#11
Cicero had net gesnoept van de pepernoten (foto is rond sinterklaas genomen) toen deze foto werd gemaakt. Heb geen foto van de twee samen. Wel eentje waar ze klaar staan om te vliegen, maar dat is niet echt een vliegfoto. Deze vind ik ook erg leuk.

[verwijderd door de beheerder]

Nadine

#12
Jaaa :D ik heb nu wel een echt vliegende parkiet! :D
2 zelfs  ;D Zou die andere weg mogen..?*bloos* ::) Ik heb je vorige inzending verwijderd ;). Groetjes, Ingrid
Dan zou ik heel graag deze inzenden? ::)

een [ vindt ik zelf dan ] onwijs mooie foto van Timo! en een wegvliegende Iemo op de achtergrond! :-*

[verwijderd door de beheerder]

Sara

De foto is niet zo klaar, want een heldere foto van vliegende Pucky maken is bijna onmogelijk.. :-\ Als hij uit de kooi is zit ie namenlijk alleen maar bij mij, maar soms vliegt hij ineens héél snel weg alsof hij van iets schrikt, en dan vliegt hij al grommelend met een enorm hoge snelheid een paar rondjes door de woonkamer en komt hij weer bij me zitten. Een goede foto maken was dus niet makkelijk. Bij deze dan mijn inzending. En ik wou hem toch posten omdat ik de foto wel grappig vind. Hij doet me vaak een beetje denken aan een vleermuis.. :P

Vele groetjes,
Sara

[verwijderd door de beheerder]
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Sanne

Hallo allemaal,

Hier mijn bijdrage van deze maand :) :



Groetjes Sanne

Cropje

#15
Hi allemaal,

Vorige week had ik nog een fotosessie gehouden met een vliegende Spetter. Ik had de foto's nog niet bekeken, maar nu ik mijn lieverdje niet meer in levende lijve kan zien ben ik snel de foto's op de computer gaan zetten. Er bleek een mooie bij te zitten. Eigenlijk vind ik hem mooier dan die vorige. Beheerders, zouden jullie mijn foto willen vervangen voor deze?

Vorige inzending verwijderd. ;)
Groetjes, Sonja.


[verwijderd door de beheerder]

petra

Hallo allemaal,
Wat een moeilijke opdracht was het deze maand zeg.... ???
Ik heb echt super veel foto`s gemaakt tijdens het rondvliegen van mijn vogels, maar o, o, o....wat zaten er veel "lege" foto`s bij ....whaha.....dan waren ze al voorbij gevlogen zeg maar!! :P
Maar gelukkig was ik ook af en toe op tijd met een foto maken en op deze foto staan ze er allebei vliegend op , dus die vond ik zelf het leukste. :-X



Een hele fijne koninginnendag allemaal morgen !!
Groetjes Petra, Koen en Lady



Jorijn

Oude inzending verwijderd, en deze toegevoegd :D

[verwijderd door de beheerder]
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

marretje

Ik wil toch nog even op de valreep meedoen. Ik heb heel weinig tijd gehad om met het fototoestel in de weer te gaan. Dus van mij een wat oudere foto. Ik heb gekozen voor Joey die net vanuit de boom vliegt.

[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Ok, de poll is geopend, stemmen maarrrr!  ;D
Het zal niet gemakkelijk worden mensen, ze zijn allemaal zo mooi! ;D