paastakken (krulwilgen) voor je grasje

Gestart door Tjilp, april 07, 2007, 19:32:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjilp

ben je paas taken na de pasen weer zat?
breek de taken af en maak er een mooie speel tuin voor ze....of stopt de takken in de tralies buiten en/binnen  in het hok...ze kunnen er aan knabbelen/knagen....en door de verschillende diktes is het weer goed voor hun pootjes!

Groetjes Elles

Kiwi en Weepeetje

Dat heb ik vorig jaar gedaan en dat vonden ze helemaal geweldig. Ik heb de takken toen in een emmer met zand gezet en er allerlei speeltjes in gehangen, en een soort van loopbruggetjes gemaakt van sisaltouw.
Dit jaar krijg ik de takken van mijn schoonouders, dus nog even wacht tot de pasen voorbij is!!

Groetjes,
Sabrina

Tjilp

Citaat van: Kiwi en Weepeetje op april 07, 2007, 19:37:00
Dat heb ik vorig jaar gedaan en dat vonden ze helemaal geweldig. Ik heb de takken toen in een emmer met zand gezet en er allerlei speeltjes in gehangen, en een soort van loopbruggetjes gemaakt van sisaltouw.
Dit jaar krijg ik de takken van mijn schoonouders, dus nog even wacht tot de pasen voorbij is!!

Groetjes,
Sabrina
dat is ook een gaaf idee....die takken in een bak met zand steken...en versieren met parkieten speeltjes!!!

Mars

Denk er aan dat gekochte takken mogelijk (waarschijnlijk) bespoten zijn (dat glanst mooier) en daarmee giftig!

Uit de tuin is zeker geen probleem, sterker nog: ze wortelen mooi en groeien snel, dus mogelijk volgend jaar je eigen krulwilgboom!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..