Nieuwe vogeltoebehoorden gekocht

Gestart door Fenixjuh, april 06, 2007, 16:27:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fenixjuh

Hoi,
Ik had eerst een stokje met een schuurpapiertje, maar dat heb ik er al maanden geleden vanaf gehaald. Nou heb ik vanmiddag deze gekocht, is die wel goed?

http://www.valkparkiet.org/b_77.jpg

Mijn vogel heeft ook lange nagels, moet ik die knippen, of zal ik even wachten en kijken of het slijt?
alvast bedankt,
Groetjes!!

dkm

hey,Fenixjuh

je kunt de nageltjes (als ze echt te lang zijn) laten knippen bij de DA (is beter als het zelf doen).
want die stokken die je gekocht hebt werken niet echt super ,zodat je de nageltjes NOOIT meer hoeft te knippen,(altans bij mij niet  :P)ze slijten wel een klein beetje maar nie veel .
dus als ze nu al echt veel te lang zijn eventjes naar de DA,

groetjes michelle en koko en jappe ;)

Ranni

Bij mij werken die stokken best goed. Vooral als ze er vaak op zitten. Zoals mijn vogels ook altijd doen. Een favo plek in de kooi. Nageltjes slijten wat.
Als ze echt te lang zijn, zou ik wel naar de DA gaan om te laten knippen.
Suc-6.
groetjes Ranni Joepie en Puk

Fenixjuh

hoi,
bedankt voor de snelle reacties! Dit werkt dus wel gewoon, zonder dat hij pijn krijgt aan zijn pootjes?

dkm

hey,

nee het doet geen pijn aan de pootjes :D

veel succses nog ;)

Idske

Toevallig dat ik die afgelopen woensdag ook heb gekocht! ;D Lees: ik ben er naar op zoek geweest en heb ze eindelijk gevonden.

Deze dingen worden positief ontvangen door de experts hier op het forum.

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

au

Hoihoi!

ik heb ook lopen zoeken naar zo'n zitstok (is toch zo eentje met puimsteen toch?). Toen ik het vroeg bij de dierenwinkel, verklaarde ze me voor gek, daar hadden ze nooit van gehoord en dus bestonden ze volgens hen niet... Ze hadden alleen de betonnen, kartonnetjes en stokjes met zand erop. Vervolgens kwam kwam ik ze bij de boerenbond tegen, dus als iemand ze nog zoekt...mss daar eens een kijkje nemen...

groetjes,
au

Tjilp

In Amersfoort bij de Pets place verkopen ze die ook...in 3 maten.
Lazarus is er een beetje bang voor......ik heb ze net een weekje geleden gekocht...

Fenixjuh

tsjah, mijn moeder moest voor hondebrokjes naar de vogelwinkel, maar ze wist niet welke ik het beste vond, dus ik ging mee. En ze hebben hier niet zoveel leuke speeltjes voor vogeltjes, of ik heb het al, of ik vind het te groot, maar toen zag ik dat stokje hangen, en heb ik het er maar stiekem tussengestopt  ;)