Oorlog in de tent

Gestart door bayko, april 03, 2007, 20:20:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bayko

Hallo allemaal,
Ik zal me eerst even kort voorstellen voor diegene die me nog niet kennen.
Ik ben de trotse verzorger van enkele grasparkietjes te weten.
Pop Bayko
Vader Geis.
En drie kleintjes 1e van 10a 11 weken en twee van 3 weken de laatste 2 doen het ook weer geweldig.
Maar waar ik voor schrijf is het volgende.
In het begin was Bayko voor Geis het kameraatje tot de kleintjes kwamen.
Vanavond heb ik Geis bij het 1e kleintje gezet omdat ze geweldig aan het vechten waren dat Geis zelfs een bebloed pootje heeft. Dit is al enkele dagen aan de gang.     >:(    >:(
Kan dit kwaad voor de 2 kuikens die nog in het blok zitten ? normaal zal het mannetje de kleintjes voeden als ze wat groter zijn maar ik denk als ik ze bij elkaar laat zitten dat ik vandaag of morgen er 1 vind met de pootjes omhoog. Wie heeft raad ?? kan Geis later weer terug bij Bayko ?
                                      :o   :-\
Met heel veer groeten.
Richard.

Safrena

Hey Richard

Als ik dus goed lees hebben pap en mams behoorlijk gevochten.
Misschien was het omdat mams de kleintjes wil beschermen

Dat mams alleen zit bij de kleintjes is niet zo erg, zolang jij er dan goed voor zorgt dat er voldoende eten en drinken bij mams is
Er zijn nog popjes die helemaal alleen de kleintjes grootbrengen.

Natuurlijk is het voor jou popje wel veel kleintjes, maar je kan het proberen. Mocht ze het te moeilijk krijgen kun je paps erweer bij zetten.

Vele groetjes

bayko

Hee hallo Safrena,
ik weet haast zeker dat Bayko de kleintjes wil beschermen. het vreemde is eigenlijk dat Geis vanaf het uitkomen van de eitjes bij deze twee totaal geen hulp heeft gegeven aan Bayko. De eerste ging geweldig goed hij bleef eten geven maar bij deze twee totaal niet. Nu ze wat groter worden mag hij nog niet eens in de buurt van het blok komen.
Hij zit nu bij het grotere jong en dat gaat goed, hij geeft dit zelfs eten wat niet meer nodig is.
Groet
Richard.   ;D