Babyparkietjes zoeken toekomstig nieuw thuis (Maasland, bij R'dam)

Gestart door Susanne32, april 02, 2007, 21:16:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Susanne32

Hallo allemaal,

Misschien hebben jullie mijn topic piepend ei? op de pagina broeden gezien of gevolgd? Dit is de link: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=12613.0

We hebben sinds een paar weken 3 lieve, schattige, kleine babyparkietjes... Het liefst zou ik ze alledrie houden, onze kamervolière is er groot genoeg voor, maar ja... we hebben al 4 parkieten (2 stelletjes) en kunnen niet aan de gang blijven... :(

Voor één kleintje hebben we waarschijnlijk al een plekje gevonden en voor de andere 2 zijn we nog naar op zoek naar een goed nieuw thuis. Hieronder verstaan we een gezellig, rookvrij thuis met veel aandacht, een ruime kooi met speeltjes en de mogelijkheid om regelmatig een rondje te vliegen. Of een gezellige volière met andere vriendjes  :-X

Hieronder een foto van het drietal op 27-03. De 2 oudste parkietjes worden geel met fel groen en de jongste waarschijnlijk lichtgeel met blauw. Inmiddels beginnen de veren goed door te komen; ik zal eind van de week een nieuwe foto plaatsen. Over het geslacht is momenteel nog niet veel te zeggen, maar... ze zijn alledrie even leuk, lief en schattig!  :-*

Mochten jullie, of iemand die jullie kennen, interesse hebben in één van onze babyparkietjes, laat het me even weten!

NB: We willen geen geld voor onze parkietjes; voor ons is het allerbelangrijkste dat we weten dat de parkietjes goed terecht komen!



[verwijderd door de beheerder]

Susanne32

Hallo,

Hier nog even een foto-update van de 3 babyparkieten.

De oudste zit al in de opening van het nestkastje; nog even en hij zit in de kooi tussen zijn ouders... ;D

[verwijderd door de beheerder]

-joepiie-

hee susanne , wat een schatjes zeg, hoor net van mijn broer en me ouders dat ik 1 van jou parkietjes krijg!.. we komen vrijdagavond kijken:P hoorde ik net :D
ik hep er echt zin in! ik zeur er al zo lang om!
groetjes stephanie

Susanne32

#3
Leuk dat jullie vrijdag komen kijken, Stephanie! Ik ben ervan overtuigd dat het parkietje bij jullie een goed thuis gaat krijgen!

NB: Waarschijnlijk hebben we voor 2 van de 3 babyparkietjes een nieuw thuis gevonden en is er dus nog eentje over! Mochten jullie iemand kennen die ook op zoek is naar een parkietje uit het blok, laat het me dan even weten via een PB'tje!

Hier nog een foto'tje van het oudste babyparkietje voor de ingang van het nestkastje:

[verwijderd door de beheerder]

-joepiie-

#4
hee suzanne!, sorry maar we kennen niemand die op zoek is naar een parkietje..
ik heb ook de foto's gezien die je naar me broer hebt opgestuurd echt lief!
en dese hier bove ook..
nou tot morgen avond! doeg.. groetjes stephanie

Mensen,
dit kan via pb afgehandeld worden
let op dat het hier geen chatten word
gr Safrena

Susanne32

Hallo,

Inmiddels hebben we voor 2 van de 3 babyparkietjes een goed thuis gevonden!  :D

Voor 1 vogeltje (nummer 2 uit het nest) zoeken we nog een nieuw baasje. Dit vogeltje ziet er exact hetzelfde uit als de oudste uit het nest: fel-groen met geel (zie ook de laatste foto in dit topic).

Het vogeltje wordt morgen 5 weken, begint nu zelfstandig te eten en is erg ondernemend; over 1-2 weken zal hij (we vermoeden een 'hij') het nest kunnen verlaten.

Mocht je interesse hebben, laat 't me weten!


Susanne32

Hallo,

Hier nog een foto van het drietal.

Ze zijn helemaal zelf voor gaan zitten... Schattig hè, zo met z'n 3-en op het schommeltje? :-*

Onder zit Pipo Jr., linksboven Joepie en rechtsboven... laten we hem Kiwi noemen. Voor Kiwi zoeken we dus nog een goed nieuw thuis!

Helpen jullie mee zoeken?!  ;D

[verwijderd door de beheerder]

Susanne32

#7
Beste mensen,

Zoals jullie weten, had ik voor Pipo Jr. en Joepie al een nieuw thuis gevonden. Afgelopen maandag heeft de nieuwe huisgenote van Kiwi zich gemeld!  ;D

Pipo Jr. is woensdagavond al 'verhuisd' en Joepie en Kiwi zullen komende vrijdag worden opgehaald.

Inmiddels zit Belle op 4 nieuwe eitjes te broeden... Als het allemaal goed gaat, zal ik jullie hier binnenkort over informeren.

Wat mij betreft kan dit topic worden gesloten!



[verwijderd door de beheerder]

Ingrid