Tehuis gezocht

Gestart door charel, april 02, 2007, 12:13:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

charel

hallo parkietenliefhebbers,
ik hoop dat hier misschien iemand mij kan helpen.
het volgende is het geval.
mijn dochter is het huis uit gegaan en heeft haar twee parkietjes helaas niet mee kunnen nemen. deze twee schatten staan nu naar mijn idee te verpieteren boven in haar kamer. ik heb hier vier katten lopen dus naar de kamer verhuizen is geen optie, zelfs een deur even open zetten is niet mogenlijk. jullie begrijpen dus dat ik dit erg zielig vind en zoek dan ook eigenlijk via deze weg iemand die hen een GEZELLIG thuis kan geven.
ze zitten in een grote kamervoilliere en die mag gewoon mee, alles er op en eraan als ze maar een goed tehuis krijgen. ik woon in de bollenstreek dus iemand een beetje in die buurt zou handig zijn.
ik hoop van harte dat er hier iemand is die kan helpen!!
groeten Connie

lief-hebber

Hallo Connie.  ;)

Weet jij waar mijn antwoorden gebleven zijn?  :(
We hadden gisteren toch met elkaar gemaild, over de vogeltjes.  :'(
Ik ben diegene uit Anna Paulowna.  ;D
Laat het even weten, groetjes lief-hebber.

charel

ja dat vroeg ik mij ook al af.
vreemd he. ???
nou ja in ieder geval weet ik je te vinden en begrijp nu dat jouw aanbod dus nog steeds geldt ;D

lief-hebber

Hallo Conny.  :)

He als je je woonplaats nou even door geeft, mocht je je parkietjes hier naartoe willen doen.  8)
Het zit namelijk zo dat mijn moeder iedere twee weken naar Noordwijk toe gaat en mischien bestaat er een mogelijkheid dat ze ze tegen de tijd dat ze de voliere in kunnen meeneemt hier naar toe.  :-\
(zelf brengen mag natuurlijk ook, als je wil zien waar ze terecht komen.)  :-X

Oja, ik moest er ook bij vermelden dat de kans bestaat dat iemand anders jou   :o vogeltje koopt, als er hier iemand voor de voliere staat met de mededeling dat hij die exact die ene vogel wil hebben.  ???
Maar inprinciepe blijven de ongeringde vogels uit de verkoop.  :D

Laat het maar even horen, groetjes lief-hebber.  :P