Bertus in de badkamer

Gestart door Tanja, april 01, 2007, 12:35:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tanja

OH wat heerlijk toch... in de badkamer weerkaatst het geluid zo lekker...  ;D

Bertus babbelt er weer vrolijk op los op het volgende filmpje... (ik hoop dat ie het doet, ben namelijk niet zo handig met het uploaden van dingen.... )

http://tanjaha.hyves.nl/fotos/55769906/0/xyNs/


Ik heb er verder geen ondertiteling bij gedaan, maar laat het maar weten als je die wel zou willen, want dan ga ik 't alsnog opschrijven...   :D


DarkWolf

 ;D In het begin lijkt het of ie zit te lachen! Echt heerlijk filmpje!!
Falkor zit van uit zijn kooi al mee te kwetteren :P

Ingrid

Helaas ik krijg deze melding:

Oh oh...
 
Dit item bestaat niet(meer)


Tanja

#3
Oei, Er ging even iets fout... (had ik al gemeld dat ik niet zo handig ben met het uploaden van dingen???  :D )

Ik zag ineens dat het filmpje 3x op mijn hyves stond. Dus ik dacht, nou dan haal ik er een paar af, en laat het filmpje in mijn 'publieke album' staan....  :-\

Nou niet dus, die was ook gelijk er vanaf.... Dus ik heb 'm opnieuw erin moeten zetten, waarmee dus ook gelijk de link veranderde...  >:(

Misschien dat de link gewoon in het 1e bericht veranderd kan worden???? Veranderd ;) Gr. Ingrid

http://tanjaha.hyves.nl/fotos/55769906/0/xyNs/

Sorry voor het ongemak!  :(

Ingrid


Tanja

Dank voor het veranderen van de link  ;D

Sara

Haha, wat grappig! ;D
Ik wist niet dat de stem van parkieten zo verschillend is, de stem van Pucky is heel anders, echt grappig als je zo'n andere parkiet hoort praten! :D
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Kleintjes

Hoihoi,

heerlijk dat filmpje van Bertus. Doet me 'n beetje denken aan Pino vroeger. Hij zat ook graag in de badkamer om dan vervolgens vrolijk hele verhalen te babbelen (helaas in parkietentaal hihi) en lekker te sjansen met de spiegel   :D

Ben blij dat je dit filmpje hebt geplaatst. Bertus is jouw parkietje, maar qua dit gedrag lijkt hij net Pino  ::)

Inderdaad, stemmen van parkietjes zijn heel verschillend, dat merk ik hier ook met die 4 pluisjes ^^

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

lien

geweldig wat bertus allemaal kan .en leuk om naar te kijken ,de link van het eerste berichtje deed het bij mij wel. ;D ;D ;D ;D ;D

             groetjes lien en BIKKEL

Jetske

Echt super leuk. De vogels reageerden er echt niet op.. normaal doen ze dat wel. Ik krijg ze niet mee naar de badkamer, wel jammer.

Parkieten-Freak

#10
Filmpjes doen het niet hier. :o
Edit:
Ze doen het niet in Firefox, wel in Internet Explorer. ;)
Erg leuk!  :P ;D


Scotty - Keecko

Super leuk filmpje van Bertus zeg! ;D

Echt een praatjesmaker :)

ibi

ik vind hem ook echt super.
ik vind zijn stemmetje zo graapig :p
je boft met zo praatjess maker :D

groetjes

Idske

Ontzettend leuk!!! ;D :-*

Coco is ook praat maar raak parkiet, hij vind het vooral leuk om zijn koppie in zijn etensbakje of op de rand van zijn eigen badje te gaan zitten. En dan aan 1 stuk door kletsen, klinkt zo leuk!!

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!