Lam pootje

Gestart door annetielovesparkieties!, maart 22, 2007, 14:38:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

annetielovesparkieties!

Mijn parkiet heeft een lam pootje(denk ik). Hij kan bijna niet mee lopen en hinkt op zijn linkerpoot. Ook klimt hij veel met zijn snavel. Hij slaapt heel veel en hij bijt als ik met mijn vinger te dicht bij hem in de buurt kom. Hij vindt het niet leuk als ik hem oppak en gaat dan helemaal te keer. Weet iemand hier wat dit is, en of het wel meer voorkomt? :(

Safrena

Hey annetielovesparkieties

Welkom op het forum

Parkietjes worden niet graag gepakt.
Vrijwel geen enkel parkietje

Wat betreft het pootje, zo te lezen heeft je parkietje pijn aan zijn pootje, je kan daar beter even mee naar een vogelarts gaan

Vele groetjes

ibi

heey annetie.

parkietjes houden er niet van om opgepakt te worden.
je kunt hem beter op je vinger zetten.
dat bijten komt denk ik door de puberteit maar het kan ook zijn
dat je parkietje je niet meer vertrouwt ,omdat je hem steeds vastpakt.
je kunt beter naar de dokter gaan .
misshcien is het wel gebroken

groetjes

maartje

je kunt hem beter op je vinger zetten.

natuurlijk bedoelt ibi dat de vogel uit eigen wil op je vinger komt.  Toch ibi?
(Als je hem er op zet, pak je hem als nog vast)

Kleintjes

Hoihoi,

als ik jou was Anettie zou ik even naar de DA gaan. Beter 'n keer te veel dan te weinig.
Parkietjes zijn goed in verbergen van dingen, maar als duidelijk te zien is dat hij pijn of last van z'n pootje heeft kun je dat beter even laten nakijken. Misschien is 't gekneusd, maar misschien is er wel wat anders. Liever 't zekere voor 't onzekere nemen en even 'n afspraak maken.

Laat je nog weten hoe 't gaat met je kleine vriendje?

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

annetielovesparkieties!

Helaas is mijn Dizzie vanochtend overleden. :( We hebben hem begraven en we gaan morgen voor een nieuwe kijken. Het is wel stil zonder parkiet, je hoort helemaal geen gefluit meer en ook geen gescharrel. Ik wilde vanmiddag hem er even uit halen, maar dat ging niet meer. Ik vind het wel jammer dat hij dood is,maar het is wel beter voor Dizzie, want hij had echt last. Doeidoei

Trippy

O nee  :'(

Het zit de laatste tijd ook niet mee met de parkietjes op het forum...

Heel Heel veel sterkte met het verlies van Dizzi,
Ook wens ik je veel plezier toe met je nieuwe maatje.

Groetjes,Ursula  :(

ibi

veel sterkte.
je hebt helaas gevraagd om hulp maar het mogt niet baten.
jammer  :(

maartje

heel veel sterkte met het verlies,

voor je nieuwe vriendje, maak de kooi goed maar dan ook goed schoon door hem te ontsmetten, stel dat je overleden vriendje wat onder de leden had, niet dat je nieuwe vriendje dadelijk ook ziekjes is.

Josephine

Wat erg zeg! veel sterkte...

Sara

Ook ik wil je heel erg veel sterkte wensen, wat een spijtige afloop :(

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Kleintjes

Hoihoi,

ook namens ons 6jes veel sterkte met 't verlies van je kleine Dizzy.

Groetjes, sterkte en liefs van ons aan jou
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses