Quint eet niet

Gestart door Mars, maart 21, 2007, 11:44:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

#20
Goed nieuws: de kleine dwarskop  :-X eet wel zaad! Of eigenlijk hij weet hoe hij zaad moet eten.
Ik heb net mijn afspraak maar verzet en ben nog maar een papje gaan maken. Nou, daar had hij geen zin in en omdat hij mijn vingers daarvoor strafde (er zit nu nog een afduk in en ik dacht dat ik wel wat gewend was) heb ik toen hij even losliet een stukje trosgierst voor zijn bekje gehouden. Daar beet hij boos in en dit keer ging hij wel druk zitten eten. Zaadjes uit mijn hand wilde hij niet, maar van een lepeltje wel. Dus zo heeft hij ook nog eens twee theelepeltjes zaadjes zitten eten (en de hulsjes vielen, zaadjes niet).

Dus hij is gewoon depressief aan het zijn. Zucht... (van opluchting en ellende  ;))
Nu nog eten uit het bakje of van de trosgierst streng...

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Scotty - Keecko

Hee Marcia,

Wat fijn zeg dat Quint nu wel zaadjes begint te eten! :)
Hou hem maar goed in de gaten!
Maar dat deed je vast al wel ;)

Hopelijk blijft hij goed eten en wordt het een echte vent :)

Succes!

Groetjes, Ilse

Sonja

Hoi Marcia,

Dat is goed nieuws! ;D

Blijf hem echter wel goed in de gaten houden, zodat je tijdig in kunt grijpen, als het nodig is.

Veel plezier met je kleine boefje! :)

Groetjes, Sonja.

Mars

Nu, echt goed nieuws:

Quint heeft zo maar van de trosgierst in de kooi gegeten  ;D  En zij aan zij met Jim uit het schaaltje op de bodem van de kooi. Nog niet veel maar hij zat zo maar te eten. Dus het gaat heel goed.

Ik ben echt zo blij :)

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Idske

Echt helemaal super!!!!!!!!! ;D

Ik heb net helemaal bijgelezen, zag het voor het eerst. Ik hoop echt dat het helemaal goed komt!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Mars

Hierbij een laatste berichtje, want zo te zien mag het het laatste zijn!

Ik doe vanochtend de doek van de kooi af, schrik helemaal: Quint schrikt, die zat namelijk net lekker de laatste zaadjes van de halve stengel trosgierst af te halen! Dus ik weer helemaal blij :)

En hij is nu heerlijk door de kooi aan het klimmen: hij doet aan synchroon klimmen met Jim in de kooi ernaast.

Onderweg komt hij af en toe een bakje met zaadjes tegen en gaat er lekker in zitten eten.

Groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Cropje

Gefeliciteerd Mars!

De aanhouder wint!

Ben blij voor je dat het goed gaat met Quint!