1 of 2 parkietjes

Gestart door lien, maart 20, 2007, 19:13:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lien

hallo daar ben ik weer ,weet niet of ik dit zo goed doe.
weer een nieuw topic omdat ik al een vraag had gesteld ,maar ik kan nog steeds niet kiezen ,dus nu de vraag kun je ook twee parkieten uit het zelfde nest nemen en dan tegelijk tam maken .
groetjes lien .

Belleo

Volgens mij hoeft dat geen problemen geven, misschien dat je net iets meer gedult moet hebben omdat je twee tegelijk wilt tam maken?

groetjes Belleo.

lief-hebber

Beste Lien.

Proberen kan altijd.  ;)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat dat niet zoveel zal uitmaken of de parkieten uit het zelfde nestkomen of niet.  :-\
Het is in elk geval een feit dat het makkelijker is om eerst 1 parkietje tam te maken en vervolgens een ander erbij te zetten en die ook tam te maken.   ::)
En als het mee zit pakt het nieuwe parkietje het sneller op als de eerste,
want deze ziet het van de andere.  :P
Maar wat ik al eerder zei proberen kan altijd.
     Succes ermee, lief-hebber.  ;D

Cropje

Dag Lien!

Hier is al erg veel voer geschreven op dit forum. Gebruik de zoekfunctie maar eens (ttp://forum.parkietenweb.nl/index.php?action=search).

Succes!

Mars

Dat kan prima, het neemt alleen iets meer tijd in beslag met tam maken. En je kunt ze beter niet kleintjes laten maken (mochten het popje en man blijken te zijn): inteelt is niet goed.

Maar twee uit hetzelfde nest gaat prima.

Groeten Marcia

* tegelijk met de rest dus...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

lien

#5
bedankt allemaal ik laat het even in mij om gaan en morgen beslis ik gr lien.
deze mag voor mij op slot

Op verzoek een slotje. ;)
Groetjes, Sonja.