vogelopvang

Gestart door Josephine, maart 20, 2007, 15:18:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josephine

Hallo allemaal,
Zoals iedereen wel weet denk ik, heb ik ook een eigen parkietenforum, en via dat forum kreeg ik een bericht van een vogelopvang. Het is een vogelopvang waar je gratis je parkiet heen kan brengen als je hem niet meer kan/wil verzorgen :o . Het lijkt me een goede organisatie en wie weet bied het uitkomst voor een aantal mensen hier op het forum, die momenteel een berichtje op het prikbord hebben staan met een parkietje aangeboden. Ik zal hieronder even het mailtje zetten dat ik van ze kreeg, en dit is hun website adres: www.vogelopvangalmere.nl.
Citeer
Waneer u niet meer kunt of wilt zorgen voor u vogel(s) zijn wij misschien wel de oplossing.
Wij vangen alle kromsnavels op, parkieten, papegaaien enz:
Deze vogels blijven ook bij ons en worden niet doorverkocht.

Wij zijn "geen handelaar"
Door ons werk,het klein-onderhoud van papegaaien,zien wij dat veel baasjes hun papegaai of kromsnavel moe zijn of niet meer voor de vogel kunnen zorgen.
Voor deze papegaaien of kromsnavels bieden wij een onderkomen.
De vogels blijven voor de rest van hun leven bij ons.
Er zijn voor de eigenaren geen kosten aan verbonden.
Dit houd in,als U van Uw vogel afwilt dan komen wij de vogel halen.
Het is echter niet mogelijk om een vogel naar verloop van tijd weer terug te vragen.Dit in verband met de gemaakte kosten van onze kant en het gestress voor de vogel.

De papegaaien en kromsnavels worden bij ons onder gebracht in een volière.
Dus heeft U een papegaai of kromsnavel en denkt U erover om hem weg te doen,denk dan eerst aan wat belangrijker is,geld of een goed onderkomen.
Wij zijn niet commercieel.
Uw papegaai of kromsnavel blijft bij ons,het is mogelijk om op de hoogte te worden gehouden over het wel en wee van Uw papegaai of kromsnavel.
Uw vogel wordt dus NIET verhandeld en er wordt ook NIET meegekweekt.

Kijk op www.vogelopvangalmere.nl

Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Böhne
E-mailadres: *hier stond het e-mail adres, heb ik maar even weg gelaten, als iemand een vraag heeft aan hun kan je via de site in contact komen*

Trippy

Dat is nog eens een goede organisatie. :D

Niet dat ik mijn parkietjes ''weg'' wil doen maar als ik door een of andere reden niet meer voor ze kan zorgen kan dit een oplossing zijn , bedankt voor de info.

Groetjes,Ursula

Sjakoo

Ja ,lijkt heel mooi ,maar komen de opgevangen vogels dan in ruime verblijven ,(Voliéres)of in iele kleine kooien???
Dat is mijn vraag
Sjakoo

Parkieten-Freak

#3
Voor meer informatie zie: www.vogelopvangalmere.nl
Tevens komt er een slotje op want het topic is al meer dan een jaar oud.......