2 nieuwe parkietjes erbij :D

Gestart door kaatje82, maart 19, 2007, 22:31:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kaatje82

Hey hoi,

Was ik weer es een keer.
En heb de mededeling dat ik 2 nieuwe parkietjes heb :D
Had er al 2 zoals jullie wisten,Spooky en Meissie.
Maar heb er vanavond nog 2 bijgehaald. ;D
Ik zet even een foto bij om even te laten zien.
En aan jullie de vraag of jullie wat namen voor ze weten,want kan er niet opkomen hahahaha
Ik hoor het graag
De nieuwe zijn de blauwe,en de blauw-gele.
De wit-blauwe is Spooky,en de groen-gele is Meissie

Groetjes.

judoka890

uuhhh voor de blauwe bleu bird haha dat is best lang ik vind boefje heel leuk :-X

Mars

Het was vandaag parkietjes-koop-dag blijkbaar  :-X Leuk hoor!
Pino vind ik voor een blauwe wel mooi en ik twijfelde zelf voor Quint over Sisa. Zelf bedacht, maar dat vond mijn familie een echte vrouwennaam. En Quint moet een grote vent worden  :D  Daarnaast twijfelde ik bij het naamgeven van Timo over Tico (Tica), dat vind ik nog steeds wel mooi.

Verder kun je even op de site van parkietenfreak kijken: http://parkietenfreak.nl/r-namen.php

Maar met een nachtje slapen kom je vaak ook al een heel eind..
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Safrena


ibi

heey

ik vind binkie wel bij hem passen  :P
een echte bink  :P

groetjes

Cropje

Wat een mooitjes!
Vooral die blauwe, die zit er op de foto echt KEURIG bij :)
Namen bedenken ben ik niet echt goed in. Ik zou zeggen, kijk de komende dagen goed naar hun karaktertjes ook en dan bedenk je vanzelf een naam die daar goed bij past.

Groetjes!

P.S.: wat zie ik nu? Timo is Meissie geworden?

Pam

Hallo Kaatje,

Mooie beestjes allemaal hoor!!!

Zo te zien is de blauwe een kereltje, wat vind je van: vriendje. Zou leuk passen bij Meissie.
En de gele, tsja ik kan niet zien of hij groot of klein is maar ik vind Pinkeltje een erg leuke naam.

Succes met het uitzoeken van de namen.

Groetjes Pam
Toedels Pam en Willem

kaatje82

Ja inderdaad is Meissie geworden,daar reageert ze het beste op.
En ik dacht in het begin dat het een man was hahaha,maar ze heeft een mooi roze-witachtig neusdopje.
Maar heb de namen al hoor.Blauwe Chico en Blauw-geel Rainbow.(Rainbow twijfel ik nog over)
En Rainbow heette eerst gabbertje,bij de mensen waar ik haar haaldde,en daar dachten ze dat het een man was hahaha
Maar heeft ook gewoon een roze neusdop.Dus vandaar ik een nieuwe naam wou.
Maar jullie komen ook met leuke namen hoor hihihi zoals Binky en Pinkeltje hahahaha.
Want inderdaad die blauw-gele is stukken kleiner dan de rest,veel fijner gebouwd dan de andere 3.
Die twee namen lijken me ook heel leuk voor ze.Moeilijk zoiets hè hahaha
Maar in ieder geval bedankt voor alle reactie,heel leuk.

Groetjes

Sonja

Hoi Kaatje,

Wat leuk dat je inmiddels namen hebt voor je 2 kleine nieuwe parkietenvriendjes. ;D

Heel veel plezier met je 4 boefjes!

En bij deze kan hier wel een slotje op. *klik*

Groetjes, Sonja.